Vraag

Ontvangst driehoek voorzien van klein kruisje. Internet heeft geen verbinding om de bustijden te bekijken. Waar is de instelling fout

  • 19 January 2019
  • 3 reacties
  • 2009 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Bij winkel van KPN wel verbinding. Thuis met kruisje. Wel goede verbinding via modem thuis.

3 reacties

"Thuis met kruisje" = via 4G neem ik aan?
Als er binnenshuis onvoldoende 4G is heeft KPN tegenwoordig VoWifi. Dan loopt alles, ook bellen, via wifi. Diverse toestellen van Samsung en Apple zijn hiervoor geschikt.

Zodat een moderator de 4G-dekking op je adres kan checken zou je vast je gegevens in je forumprofiel willen zetten (indien nog niet gedaan; niet zichtbaar voor gewone gebruikers).

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi JHG, welkom op het forum! Heb je buitenshuis wel verbinding? Kun je jouw profiel nog aanvullen met de gegevens die Peter vraagt? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik dit verder uit.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @JHG, speelt dit probleem nog steeds? Dan hoor ik graag van je.

Reageer