Beantwoord

Openstaande KPN Kast

  • 22 September 2021
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Goedendag,

In een stad (locatie stuur ik wel via PM) kwam ik deze openstaande STAP 58 kast tegen, zonder slot erop, en leek geforceerd te zijn. 

Ik heb geen idee of deze nog in gebruik is, want er ligt naast kabels veel rommel in. Ik heb inmiddels de kap er weer opgezet.

Kunnen jullie er wat mee?

icon

Beste antwoord door NHendriks 22 September 2021, 09:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik zou niet weten waar dit ooit voor gebruikt is, de behuizing is namelijk wel een STAP58 kast maar het binnenwerk is een ISRA20 uit die tijd. De bekabeling is dan weer conform STAP68. Zo te zien is hier wel wat oxidatie op ontstaan op de schroefcontacten ook. Ik vraag me dus af of dit toebehoord aan een specifiek adres als zijnde ISRA-punt of dat dit echt als kabelverdeler is.

 

Anyway, ik denk dat het 't beste is om even te bellen met Facilicom, onze beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via 0800-0150. Die kunnen dan uitzoeken of dit inderdaad een kabelverdeler is en wat ze ermee moeten. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga dit eens doorbellen.

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @AriënClaij65, dankjewel voor dit seintje! Altijd fijn als mensen dit doen, zodat er actie ondernomen kan worden. NHendriks heeft je al de goede kant op gewezen zie ik, laat maar weten of het is gelukt. Anders kijk ik of ik dit seintje ergens kwijt kan :)

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb het gemeld, en ze gaan het oppakken.
Ik vermoed dat dit een aansluiting is van de parkeerautomaat in een oude STAP 58 kast, maar met een ISRA20 zoals verteld is.

KPN komt er vast wel uit ;-)