[Opgelost] Storing inloggen MijnKPN

  • 15 February 2021
  • 10 reacties
  • 742 keer bekeken
[Opgelost] Storing inloggen MijnKPN
Reputatie 7
Badge +24

Storing Mijn KPN

Er is op dit moment een storing gaande met het inloggen in MijnKPN. Er wordt hard aan een oplossing gewerkt.

Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

De storing is opgelost: 15-02-2021 21:25 uur.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

De MijnKPN app werkt niet bij mij. Na het inloggen (zowel Face ID als pincode) blijft het scherm hangen/laden bij dat scherm met die afstandsbediening. Online kan ik ook al niet inloggen. 
Dat is in onze situatie behoorlijk vervelend, want we wonen in een tijdelijke unit ivm nieuwbouw, dus we zijn nogal afhankelijk van ons mobiele internet icm een mifi-router. 

Vandaag KPN gekregen.

Nu wil ik in mijn KPN, alleen blijkt deze niet verbonden.

Dit lees ik vaker, maar hoe los ik het probleem op.

 

Beste mensen van KPN,

Ik wil data delen met een gezinslid, maar de app doet niets en mijn kan via de laptop doet ook niets met de melding dat gegevens mogelijk niet actueel zijn.

Is er iets gaande, zodat ik moet wachten of klopt er iets anders niet?

Alvast dank voor de reactie,

 

vr groet Karel0266

 

Ik kom wel op MijnKPN als ik Goose vpn heb uitgeschakeld, maar ik krijg dan de volgende tekst te zien ( die aan en uit gaat): MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel. Ook kom ik op de website van KPN wanneer vpn is uitgeschakeld. Mvg, Jan Willem

Admin: Reacties verplaatst naar het juiste topic

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan Willem C. dat is een andere storing 

 

 

Als ik inlog op MijnKPN krijg ik steeds de melding:
MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Dit heb ik zowel Chrome als via de app

Admin: Reactie verplaatst naar storingstopic 

De MijnKPN app werkt niet bij mij. Na het inloggen (zowel Face ID als pincode) blijft het scherm hangen/laden bij dat scherm met die afstandsbediening. Online kan ik ook al niet inloggen. 
Dat is in onze situatie behoorlijk vervelend, want we wonen in een tijdelijke unit ivm nieuwbouw, dus we zijn nogal afhankelijk van ons mobiele internet icm een mifi-router. 

Ik heb precies hetzelfde…..
Geen tv vanavond dus… En ook nog via een ander kaartje buiten m'n bundel op t internet 🙈

Mijn KPN app wil niet openen

Admin: Reactie verplaatst naar storingstopic

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, onderzoek naar de oorzaak van de storing is gaande. Zo gauw we meer weten, laten we het meteen hier weten.

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, de storing met MijnKPN is inmiddels verholpen! Als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, maak dan gerust een eigen topic aan.