Opgezegd wegens grove wanprestatie KPN

• 4 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8531 keer bekeken

Forumgenoten,

Ik heb blijkbaar de grote fout gemaakt door KPN te kiezen als mijn glasvezel provider...
Ik heb nu al meer dan 1 maand geen fasoenlijk "beheer kunnen uitvoeren op mijn e-mail accounts&aliassen" op MijnKPN. Dat is mijn grootste klacht inzake KPN. Maar er is meer wat niet deugt, héél véél meer!
Ik heb het inmiddels helemaal gehad met KPN en heb opgezegd met als reden "de grove wanprestatie van KPN".
KPN's eerst factuur/afboeking heb ik inmiddels gestorneerd. Ze krijgen geen stuiver van me. Nu niet. Nooit niet.
Inmiddels heb ik al hulp ingeroepen van Tros Radar (hopelijk lukt het me om in de uitzending te komen). Ook op de diverse fora heb ik kond gedaan van mijn bevindingen.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste GShum,

Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over KPN. Heel graag ontvang ik je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer in een privébericht. Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is met je e-mailadressen en de rest van de zaken.

Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Burhan van KPN,

Ik wilde je gisteravond een privebericht sturen, maar door een storing (ja ja, echt waar...) lukte dat niet.

Dat gaf me de tijd om wat langer over een reactie na te denken en eigenlijk hoeft eea niet via een privebericht. Iedereen mag dit lezen.

Het niet kunnen beheren van mijn e-mail accounts&aliassen is het gevolg van zeer slecht ontworpen en ontwikkelde software (in India, naar verluid).

Daar kan blijkbaar geen enkele KPN medewerker iets aan doen. Los van de slechte bedoeling van de KPN medewerker (een andere conclusie is niet mogelijk, gezien alle niet-nagekomen-beloftes) is de kwaliteit dermate beneden alle peil dat mijn probleem "onoplosbaar" blijkt.

Het enige wat ik nu nog wil, is van KPN af te komen. Ik heb een opzegbrief verstuurd van 4 kantjes en alle facturen gestorneerd.

Gisteren belde M. Vorenholt van Klantenservice nog. Hij testte m'n geduld behoorlijk door toch over techniek (mailaccount verwijderen) te praten ipv mijn opzegging.
Toen vond hij dat ik maar met een andere afdeling moest praten over mijn opzegging. Toen raakte m'n geduld op en heb ik opgehangen.

Mijn opzegbrief is op papier verstuurd naar de Directeur Klantenservice. Digitaal heb ik 'm verzonden naar KPN's Klantenservice. Mét een kopie naar Reggefiber en Tros Radar.

Mijn brief is voor de hele wereld (Google indexeert 'm vanzelf) te lezen, omdat ik 'm op mijn homepage heb gezet... noodgedwongen omdat KPN's firewall een mail-met-pdf tegenhoudt...

Mijn brief vind je hier:

http://home.kpn.nl/pbouwmeester1960/kpn/30130130%20Opzegging%20Abonnement.pdf

Ps. Ik heb vernomen dat de Tros niet zeker wist of het "KPN glasvezel item" in Radar of Opgelicht behandeld moest worden. Da's een grapje. Hoewel...

Reageer