Beantwoord

Ophalen apparatuur na beeindiging glasvezel

• 21 juni 2012
  • 4 reacties
  • 11095 keer bekeken

Per 15 juni 2012 hebben wij ons Glasvezel contract beeindigd bij KPN, omdat wij zijn verhuist naar een gebied waar nog geen glasvezelnetwerk ligt..

Kpn was zeer meewerkend en alles ging gesmeerd...... totdat ik te horen kreeg dat de apparatuur opgehaald werd op 13 juni 2012 tussen 18:00 en 21:00 uur op het adres. (De avond dat Nederland-Duitsland speelde)

Oke, prima echter ik heb dus voor jan l*l drie uur in een leeg huis zitten wachten. Er is niemand geweest. Echt balen dus...

Maar oke, ik KPN gemaild het voorval uiteengezet en gevraagd of ze de apparatuur nu op mijn nieuwe adres op komen halen. Dit ivm het feit dat wij ondertussen verhuist zijn en 50 km uit de buurt van het oude huis wonen.

Krijg ik een mailtje terug van de klantenservice waarin staat: Nee, dit kan alleen opgehaald worden op het aansluit adres.

Ligt het nu aan mij of snappen ze op de klantenservice nu niet dat ik daar niet meer woon en er dus ook geen toegang meer heb. De apparatuur staat nu hier bij mij in de schuur....

Pffff. Ik word er soms zo moe van, die mensen die maar half je bericht lezen.

icon

Beste antwoord door Jelly 26 november 2012, 10:57

Je kan de apparatuur op zolder laten staan. Mochten ze ooit weer van zich laten horen, dan heb je het nog. Of naar dit adres sturen:

Retouradres KPN:

KPN 
Antwoordnummer 10090 
2260 VB Leidschendam

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15196

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Dit klinkt inderdaad heel erg onzinnig. Het lijkt mij dat ze de apparatuur op elk adres in Nederland kunnen ophalen en/of dat je dit anders gewoon terug kan zenden naar een bepaald adres. Tenslotte doet de bode welke de router op komt halen niet meer als het daadwerkelijk aannemen van het pakket.

Mijn advies in deze is om nogmaals telefonisch contact (0900-0747) met KPN op te nemen en het verhaal even uit te leggen. Vraag ze om de modem op te halen op het nieuwe adres daar je op het oude adres niets meer te zoeken hebt en het niet praktisch is daar nogmaals heen te reizen terwijl de bode eerder niet is komen opdagen. Indien ze nogmaals aangeven dit niet te willen doen, lijkt het mij dat jij in ieder geval jou best hebt gedaan en dat jou niets te verwijten valt als ze het modem niet op het nieuwe adres op willen halen. KPN is tenslotte haar afspraak niet nagekomen doordat haar bode het pakket niet op de afgesproken datum en tijd is komen ophalen. Het is niet meer dan redelijk om te verwachten dat KPN jou tegemoet komt door het pakket op je nieuwe adres op te laten halen. 

Nou we zijn nu een half jaar verder. Ik heb nog steeds de apparatuur achter de zolder staan in mijn huidige woning. Geen bericht meer over gehad.... Schijnbaar willen ze het niet terug. Prima toch.

Reputatie 1
Badge
Je kan de apparatuur op zolder laten staan. Mochten ze ooit weer van zich laten horen, dan heb je het nog. Of naar dit adres sturen:

Retouradres KPN:

KPN 
Antwoordnummer 10090 
2260 VB Leidschendam

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15196

Reputatie 1
Badge
je kan het trouwens niet klakkeloos in de grijze container gooien:

zie GEEN restafval:

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/afval/vraag-en-antwoord/wat-is-restafval-en-hoe-wordt-restafval-verwerkt.html

Reageer