Vraag

Opheffing XS4ALL

  • 16 januari 2019
  • 29 reacties
  • 1264 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Ik heb het niet over webmail, maar om een mailtje te sturen naar een service desk. Naar een helpdesk. Direct naar de provider dus. Bij XS4ALL heel eenvoudig, bij KPN lijkt het onmogelijk.
Reputatie 7
Neem nou eens de website van de KNP. Probeer eens een mailtje te versturen. Lukt dat? Mij niet. Kan het niet vinden op die site.
Hmmm ... ik kan niet echt veel verschil ontdekken.



En de rechtstreekse URL's zijn ook zo ongeveer gelijk.
- https://webmail.xs4all.nl
- https://webmail.kpnmail.nl

En hoewel ik van beide organisaties dagelijks de mail functionaliteit gebruik ga ik vrijwel nooit naar die webmail pagina's, want via een mailcliënt op PC, tablet of telefoon is dat natuurlijk veel gebruiksvriendelijker.

Begrijp ik uit je antwoord dat XS4ALL zakelijk blijft bestaan?
Er zal in ieder geval niets veranderen. Ja, je zult de factuur van KPN gaan ontvangen, maar het serviceapparaat en de dienstverlening blijven gewoon bestaan.
Dankjewel.

Het gaat niet om de emotie, maar omdat ik met de service van XS4ALL heel tevreden ben. En met de service van KPN, waar we vroeger bij waren, niet. En ik heb heel objectief gekeken bij de dienstverlening van de KPN en die van XS4ALL. Werkelijk een wereld van verschil.
Neem nou eens de website van de KNP. Probeer eens een mailtje te versturen. Lukt dat? Mij niet. Kan het niet vinden op die site.

Heb zelf sites ontworpen en onderhouden, dus ik weet er wel iets van.

Begrijp ik uit je antwoord dat XS4ALL zakelijk blijft bestaan?

Groeten,
Fokke
Reputatie 7
Als jullie XS4ALL opheffen, zijn wij weg bij de KPN. Wat een kuthelpdesk, wat een kutwebsite. Wat een kutbedrijf. Hou in Godsnaam alsjeblieft op met die flauwekul.
Veel plezier bij Ziggo of T-Mobile.
Persoonlijk blijf ik liever klant van KPN (privé), XS4All (zakelijk), Ziggo (zakelijk) en T-Mobile (zakelijk en privé).
Ik begrijp dat er een heleboel emotie los komt als de naam van jouw provider komt te vervallen, maar ik ben wel van mening dat men er verstandig aan zou doen om nu eens objectief naar de techniek en de service van bedrijven te kijken.
De techniek achter KPN doet mijns inziens niet onder aan die van XS4All, ik ben in de afgelopen vijf jaar misschien drie uur van Internet verstoten geweest.
Wat de klantenservice betreft denk ik dat KPN een hoop kan leren van XS4All maar aan de andere kant zou het veel beter zijn als je geen klantenservice nodig hebt omdat alles altijd probleemloos functioneert.

Reageer