Beantwoord

Opleveren internet diensten vertraagd door monteur afspraak

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Overstappen geregeld van XS4ALL naar kpn leuke aanbieding opleveren is vandaag
Had het pakket met alles al in huis wilde al monteur in plannen voor vandaag op voorhand om probleem zonder diensten te zitten te voorkomen zou kunnen via volg mijn bestelling op kpn na ontvangst pakket met modem en tv kastjes.
Knop helemaal niet gevonden dus geen monteur kunnen regelen op voorhand die optie was helemaal niet beschikbaar.
Nu zit er in het aansluit pakket geen rode aansluit glasvezel kabel en als hij er wel bij zat heb ik een fiber aansluiting die niet past op de modem wel op de fritzbox
Dus is er een monteur nodig al 2 keer klantenservice gebeld die zegt me te wachten op de planning van de monteur.
Na mijn laatste telefoontje is de optie bestel monteur ineens wel beschikbaar op kpn volg mijn bestelling
Ggekeken naar de eerst volgende vrije datum dat is 6 februari?????
Dat betekent 8 dagen zonder diensten mijn vrouw werkt thuis voor een notaris en dochter vwo huiswerk via internet???
Ik wacht nog steeds op telefoon van de planning voor een monteur
Ik ben nieuwe klant maar dit is zeer teleurstellend ik wil dit vandaag opgelost zien
Wat zijn mijn rechten in deze kan ik ook onder deze overeenkomst uit

Patrick
icon

Beste antwoord door gjtm 28 January 2019, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Mis je alleen die rode kabel? Die kun je vervangen door een normale netwerk kabel. (cat5e of cat6)
Verder heb je denk ik weinig rechten, telefonisch had je die installatiemonteur ook in kunnen laten plannen.
Maar als je de overstapservice hebt gebruikt, zou je nog diensten van Xs4all moeten hebben.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Zephirx, welkom! Dit is heel erg vervelend, zeg! Normaliter kunnen deze afspraken niet naar voren gehaald worden en kijken we altijd naar de eerst mogelijke datum. Mocht je nog geen monteur gepland hebben, vul dan vooral je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s). Ik help je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd ,is het inmiddels opgelost? Als je nog hulp wenst, laat het me maar weten.