Na een uur nog geen verandering te hebben gezien ben ik gaan slapen, vanochtend beide aderparen van het ISRA punt doorgemeten, maar op beide leek niks te gebeuren.
In gesprek met de klantenservice van Online bleek de oplevering halverwege vastgelopen te zijn. Er zou contact op worden genomen met KPN om het probleem te verhelpen.
's Middags kreeg ik een mail (22-02) met als onderwerp "Wijziging van leverdatum". In de mail was te lezen "Uw internetverbinding wordt nu per 26-02-2019 geactiveerd. Wel zo compleet!".
Opnieuw bellen met de klantenservice leerde dat er een aanpassing (door KPN) in de wijkcentrale nodig was. Niet helemaal blij met het nieuws (er was immers al een maand bekend dat het geen overstap van xDSL was) verzocht of er contact kon worden gezocht met KPN om te kijken naar de mogelijkheden voor een snellere oplevering. Dit was jammer genoeg niet mogelijk.
26-02 lukte de oplevering helaas weer niet. Na contact met de klantenservice (Online) werd er opnieuw een nieuwe leverdatum geprikt op 28-02. Jammer genoeg lukte deze oplevering weer niet. Nieuwe datum staat voor 04-03.
Welke problemen zijn er KPN? Waarom lukt het niet? En waarom gaat het de 4e wel lukken?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel