Vraag

oplosing gezocht voor internetaansluiting via dekabel dier er wel is maarniet volgens de kpn

  • 11 February 2020
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Vele malen gebeld maar kpn houdtvol dat er geen kabel ligt die gewoon bij mij in de meterkast binnenkomt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

KPN heeftveel call medewerkers die allemaal kunnen zien dateren kabel ligt,maar in het systeem staat dat er geen kabel ligt. 
iedereen bedenkt oplossingen of vraaagt verder en zal terug bellen maar er komt niets  en terugbellen doen ze niet er zou een monteur langskomen om de situatie ter plekke te bekijken maar die is nooit geweest,nu zeggen ze dat ik kontakt moet opnemen met volkers Wessel ,die nemen echter niet op.Je bent de eerste in wachtrij en verder kom je niet,hoe gaat kpn diteindelijk eens oplossen? Mijn eerste aanvraag was 23 dec 2019

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mari.Anne, bedankt voor je bericht en welkom op het Forum! Ik kijk graag even met je mee naar de situatie! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Is gebeurd

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Mari.Anne ik zie alleen dat de letters nog ontbreken van je postcode. Zou je deze nog aan willen vullen?

Reputatie 7
Badge +24

Zou u een foto kunnen maken van die kabel en deze hier kunnen plaatsen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mari.Anne We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!