Oproep aan KPN: Vervang de V8 door de V9

• 8 december 2013
  • 92 reacties
  • 12900 keer bekeken

Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 4
Badge +1
KPN heeft blikken met advocaten op het schap om tegen jouw advocaat in te gaan.

Het heeft waarschijnlijk meer nut om dit onder de aandacht te brengen bij een van de bekende televisie programma's.

Kanniewaarzijn is wel een leuke.

Ow wacht, daar hebben ze ook al ervaring mee, heeft niets geholpen.

Reputatie 7
Als die blikken advocaten net zo "goed" zijn als de dienstverlening van KPN dan hoef ik me dus geen zorgen te maken. ;)

Als die blikken advocaten net zo goed kunnen liegen als medewerkers van KPN, dan moet ik toch maar afzien van een rechtszaak, daar kan niemand tegenop. ;)

het gaat er om dat de update nog steedts niet is geweest maar kpn zij dat het op een kotre temyn zal zijn ik kan nog steeds niet COD GHOST speele het is met de v8/arcadyn 

die ficoneeren niet goed 

ik heb verde gezocht hoe het probleem zou komme zeggen dat door ghost het internet overblast 

en nog steeds reegeln ze geen v9 

Hoe zit het met degene die nog een tg789vn in bezit hebben die ik toevallig hebt...

Reputatie 4
Badge +4
Ik snap je vraag niet !
Bedoel je of je ook een update krijgt ?
Geen idee, de geruchten gaan over de V8 !
Ik zie vandaag dat mijn softwareversie is geüpgraded van V1.01.00T09.4 naar V1.01.00T09.4v2 van mijn Experiabox v9

Wat zijn de releasenotes?

het probleem is bij de v8 en ook bij de arcyden

want wij hebben thuis een arcyden staat en de probleem die voor komme bij

v8 van het speelen van call of duty ghost

de probleeme zijn   als ik cod  ghost spil

dan vlieg bij mij thuis het internet uit  alle apperaate ie dan aan staan heb dan nog well internet

maar bij voorbeeld als ik dan een van de apperaate uit zett dan op nieeuw aan doe geen wifi meer 

daar op en alleen met een router rest dan hebben weer internet op 

dat is de probleeme bij arcadyen 

Reputatie 7
De issues die spelen op de V8 (Arcadyan VGV7519) spelen allemaal ook op de Arcadyan ARV7519.

Deze routers zijn zo ongeveer gelijk aan elkaar en ik ga er dan ook vanuit dat de upgrade ook voor de Arcadyan ARV7519 beschikbaar zal komen.

Ondanks dat ik op dit forum meerdere keren gevraagd heb aan KPN of dit het geval zal zijn, heeft KPN geen enkele keer :@ deze vraag beantwoord!

KPN wat is daarop uw antwoord?

Reputatie 7
Hoi dominicden,

Gefeliciteerd met jouw 17de verjaardag.
@KPN, ik weet nog wel een leuk verjaardagscadeau voor dominicden.

Een V9, een firmware update voor zijn Arcadyan ARV7519 of een tweede router die hij achter zijn ARV7519 kan plaatsen.

weet iemand al wanneer de update komt, want januari is inmiddels al bijna voorbij... :(

DE V9 LOST HET CALL OF DUTY GHOST PROBLEEM NIET OP

ik heb nu al reeds 2 v9 gekregen in een week tijd alles werkt prima ieder spel op de ps3 geen probleem upnp open gezet etc zoals het boekje voorschrijft

mijn problemen begonnen idd met de v8 ook met cod ghost dus ik vol goede hoop gebeld naar de storingsdienst en ja hoor ik kreeg een v9 dus alles weer ingesteld en aangesloten  vol goede hoop 5 min even cod gespeeld geen probleem alles werkte dat deed mn v8 ook maar die ging na cod over de zeik

wat blijkt nu de v9 gaat nog erger over de zeik dan de v 8 die zet niet alleen de internet verbindingen uit voor nieuwe apparaten op de router nee ook de tv en de telefoon deden niks meer weer gebeld kreeg een nieuwe v9 2 dagen later precies hetzelfde probleem de v9 lost het cod probleem niet op terwijl ik geen problemen heb gehad met andere cod versies zelfs mn nat verbinding geeft hij gewoon open aan

helpt niet de v9 is nog erger dan de v8 heb al 2 v9 gehad zijn erger dan de v8 met upnp en cod ghost

Hoi wjb

Nooit opgelet maar het is inderdaad zo dat als "Call of Duty Ghost' wordt gespeeld de rest niet werkt.

Ik zou ook graag de V9 proberen (nu V8).Mijn broer heeft deze ook pas gekregen en deze werkt perfect!

Ik heb KPN gebeld maar die zeggen dat zij deze niet kunnen leveren.Als ze een nieuw modem opsturen dan is dat weer de V8.

Hallo Wjb

Mijn broer heeft onlangs naar kpn gebeld en gevraagd om een v9, ze zeiden dat ze die niet hadden maar dat we het toch maar weer moeten proberen over anderhalf maand.

Nou hoop ik dat die firmware wat gaat helpen maar ik betwijfel het. Wij zitten hier met 4 man op de router, en de enige manier om online (shooters) aka Bf4, dayz. Ava. te spelen is door de pc in de DMZ te zetten (wat ik liever niet heb). dus je kan wel zeggen dat het hier behoorlijk wat spanning brengt in een gezin waar 3 mensen gamen.

ik hoop echt dat hier een oplossing voor komt want ik wordt hier erg moe van.

Dennis.

Inmiddels al bij iemand iets bekend over de update voor de V8?

Ben al een paar maanden bezig, en tientallen emails en telefoontjes verder maar

krijg ook geen V9 zoals vele anderen. Al hoor ik nu weer dat ze die v9 ook alweer verknald hebben na een firmware update.

Om even een voorbeeld te geven, dit was de laatste reactie die ik gehad heb van kpn.

Na een gesprek van ongeveer 8 mails op en neer.

Antwoord op de vraag dat als ik geen v9 krijg ik graag een ander oplossing wil zien:

" Geachte heer ......,

Helaas hebben wij op dit moment geen passende oplossing voor u.

U bent reeds doorverwezen naar de kpn assistent. Directe ondersteuning hiervan word niet

geboden. Hetzelfde geld voor het online gamen.

Het aansluiten van een spelcomputer is mogelijk met een glasvezelaansluiting van kpn.

Directe ondersteuning voor het aansluiten word niet geboden.

In afwachting tot uw reactie verblijf ik. "

Gewoon lachwekkend dus, ze doen net of je er de ballen verstand niet van hebt en laten je gewoon in de kou staan.

Bij iedere ander router kan ik zonder problemen de NAT op open krijgen.

Nogmaals kpn kom met een oplossing.

Dit verklaart een hoop! Ik maar denken dat ik ergens een beschadigd kabeltje had, en ik game niet heel vaak online dus verder niet uitgebreid onderzocht. 

Misschien toch maar overstappen naar iets anders? 

Ik kom van 3 jaar XMS in Hilversum naar iets meer dan een jaar KPN in Amsterdam. De eerste heeft maar 1 keer problemen gegeven. KPN laatste heeft me al 3x een 12 uur of langer internetloos gelaten. 

Daarnaast zijn de streams die geleverd worden voor IPTV van inferieure kwaliteit. Ook zijn alle streams enkel stereo. Bij XMS had ik gewoon surround en hoge kwaliteit streams. 

Alles bij elkaar toch een flinke teleurstelling.

Reputatie 2
Badge +1
Omdat ik nog geen Glasvezel hier had, heb ik KPN ADSL besteld (alleen internet voor 36,50 euro p/m) en ik kreeg een V9 toegestuurd. Nu heb ik het alles-in-een Glasvezel installatiepakket gekregen met een V8, en de medewerkers adviseren mij zelfs om de V9 te gebruiken!

Ik ben benieuwd.. Minpuntjes van de V9 zijn wel het ophangen (modem is dikker) en de stekker in het stopcontact is dikker.

Hallo Ericws

De v9 is zeker beschikbaar ik heb hem namelijk hangen, had problemen met port forwarding mbt tot de ICS 1000 en heb toen gebeld naar kpn en gevraagd om de v9 en heb gewoon een nieuwe gekregen, heb hem al bijna een jaar in bezit. En de problemen zijn opgelost. Gewoon weer bellen totdat je een goede medewerker treft en mss heb je geluk.

Succes

Reageer