Beantwoord

Opvragen oude facturen na beeindiging kpn compleet

  • 25 February 2019
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik heb in maart vorig jaar kpncompleet beƫindigd, omdat er nog geen glasvezel beschikbaar was op mijn nieuweadres (ik heb nog wel kpn mobiel). Nu ben ik destijds vergeten de facturen te downloaden voor kpn compleet.
Is het nog mogelijk om de facturen van kpncompleet toegestuurd te krijgen van de maanden januari t/m maart 2018? Dit i.v.m. internet declaratie op mijn werk.

Alvast bedankt voor uw
reactie.

Mvg,

Natascha
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 February 2019, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Natascha. Welkom op het forum!
Ik wil dat graag voor je onderzoeken. Kun je je profiel aanvullen met de adresgegevens en liefst het klantnummer wat je destijds had? Dat staat op bijna alle correspondentie die we je gestuurd hebben. Kun je me daarna een seintje geven. Het klantnummer is waarschijnlijk essentieel omdat dat het enige is waar ik waarschijnlijk nog op kan zoeken.
Hi Erwin,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb mijn profiel aangevuld.

Onder Klantnummer (internet/televisie) heb ik mijn klantnummer voor KPN compleet ingevuld.
Onder Persoonlijke opmerkingen het adres waar ik destijds KPN compleet afnam ingevuld.

Alle overige gegevens (adres, klantnummer) zijn mijn huidige gegevens voor KPN mobiel.

Mvg,

Natascha Altenberg
Dankjewel, Natascha. Ik heb je zojuist gemaild met (hoop ik) de juiste documenten. Mocht er iets niet kloppen laat het mij hier weten.
Fantastisch! Dit is wat ik zocht! super bedankt!!!
Mooi! Fijn dat ik je kon helpen! 🙂