Beantwoord

Opvragen Telfort facturen

  • 18 January 2021
  • 16 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste José, ook ik wil graag de telfortfacturen ontvangen aangezien ik niet meer in Telfort kan inloggen. Het gaat om de facturen vanaf augustus 2020. Alvast dank. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 19 January 2021, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @joerg! Welkom op het forum.

Ik heb even een eigen topic van je vraag gemaakt. Ik help je graag aan de facturen. Zou je daarvoor de juiste gegevens (postcode, huisnummer, e-mailadres, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, kan ik de facturen voor je opzoeken.

Beste José ik heb alles ingevuld, maar ik zie niet waar ik een mailadres kan invullen.

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Dank! Als je jouw e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN nog wil invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’, dan komt het goed! Gaat het om de facturen van je internetabonnement of je mobiele abonnement?

Hallo, nee de facturen van het internetabonnement en van het mobiele abonnement heb ik allemaal al, die zie ik gewoon als ik inlog. Het gaat om de facturen van het telfort mailadres.

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Van welk e-mailadres precies, zou je die willen invullen in je profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’? 

ok

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Ik heb de facturen gevonden! Bij je contactgegevens staat nog een @telfort e-mailadres, ik verwacht dat de facturen dan niet aankomen? Naar welk e-mailadres kan ik de facturen sturen?

Ik heb in mijn profiel nu nog een mailadres toegevoegd, kun je het daarheen sturen?

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Ik zie de Telfort e-mailadressen nog staan, is er misschien iets fout gegaan bij het opslaan van je profiel?

nog een keer geprobeerd

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Top! Het is nu gelukt inderdaad haha. :blush:  Ik heb jouw e-mailadres bij de contactgegevens ook aangepast naar het XS4all e-mailadres. De facturen kun je elk moment in je postvak verwachten!

Dank! Is dat mailadres waarvan die facturen waren nu helemaal toegevoegd in mijn kpn account? Want daar zie ik dus alleen de facturen voor internet en mobiel als ik bij producten kijk...

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Hoe bedoel je dat precies? Het abonnement met de Telfort e-mailadressen is opgezegd, toch? Dan is het ook niet meer mogelijk om dit te koppelen in MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +10

@joerg Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Beste Jose, dank voor je antwoord, ik haalde twee dingen door elkaar, het is duidelijk nu. groet

 

Reputatie 7
Badge +10

Mooi om dat te lezen @joerg. Geniet van je zondag! :blush: