Vraag

Opwaarderen Direct Online bundel via 0800-0402 lukt niet

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Goedenavond,

In afwachting van de aanleg van glasvezel heb ik een direct online pakket gekregen. Ik ben door mijn MB's heen en heb dus geen WiFi meer. Kan de bundel worden opgewaardeerd? Ik heb dit al geprobeerd te doen via 0800 0402, maar dat haalt niks uit. Daarnaast: de prognose is dat er bij mij in de wijk pas juli/augustus glasvezel wordt aangelegd. Is er een mogelijkheid tot onbeperkt MB's via het Direct Online pakket, want ik betaal wel nog steeds de volledige abonnementskosten voor internet en tv, waar ik het gebruik maar beperkt van kan nuttigen, en om tot juli/augustus verzoeken in te moeten dienen om de MB's op te waarderen...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Korfbalster Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het via 0800-0402 niet lukt om je direct online pakket op te waarderen. Dit zou (geautomatiseerd) goed moeten gaan via dat nummer. 

Het is helaas niet mogelijk om onbeperkt data toe te voegen. 

Mocht het nog niet gelukt zijn om de data op te waarderen, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Â