Beantwoord

Opwaardering bestaande internetlijn

• 18 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo,

sinds kort ben ik woonachtig in het buitengebied van Ermelo. Omdat ik op een afstand van ruim 5km van de centrale afzit heb ik een max snelheid van 3mbit. Nu werd er verteld bij het afsluiten van mijn abbonoment dat er een upgrade stond gepland in kwartaal 4. Ik kan hier geen info over vinden en de Kpn medewerkers willen hier ook niks over zeggen.

Weet iemand hier meer over?
Postcode: 3853pe

Mvg
Jacco
icon

Beste antwoord door Koen_1 19 augustus 2016, 11:16

Hi Jacco, bedankt voor je privébericht. Helaas staat een upgrade van het netwerk waardoor meer snelheid op jouw adres mogelijk wordt nog niet in de planning 😞 Ik raad je aan de pagina met informatie over netwerk upgrades die Peter aangaf in de gaten te houden!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hoi, er staat hier op je postcode wel een upgrade vermeld in Q4 van dit jaar. Opvallend genoeg staat daar ook 3 Mb bij vermeld....

Mijn advies is altijd: neem het op jouw adres best beschikbare. Dat lijkt dus de coaxkabel te zijn. En geen koperdraad (ADSL/VDSL) provider. Voor televisie moet je de coax sowieso hebben, want dat zit er niet in met 3 Mb/s.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jacco, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Kun je uit de voeten met de tips van Peter? :)

Als je het op prijs stelt bekijk ik de precieze details van jouw verbinding, en kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi, er staat hier op je postcode wel een upgrade vermeld in Q4 van dit jaar. Opvallend genoeg staat daar ook 3 Mb bij vermeld....

Mijn advies is altijd: neem het op jouw adres best beschikbare. Dat lijkt dus de coaxkabel te zijn. En geen koperdraad (ADSL/VDSL) provider. Voor televisie moet je de coax sowieso hebben, want dat zit er niet in met 3 Mb/s.

Hmm. K dacht dat ik al in dit topic gereageerd had. Maar die 3Mbit betekent dat de upgrade "te ver weg is" waardoor er geen snelheidswinst is. Of dat de locatie onbekend is. Gewoon wachten
Reputatie 7
Badge +21
Hi Jacco, bedankt voor je privébericht. Helaas staat een upgrade van het netwerk waardoor meer snelheid op jouw adres mogelijk wordt nog niet in de planning 😞 Ik raad je aan de pagina met informatie over netwerk upgrades die Peter aangaf in de gaten te houden!

Reageer