Beantwoord

opzeggen / afmelden / herroeping / 14 dagen bedenktijd / geen email adres dus dan maar hier

  • 7 June 2019
  • 1 reactie
  • 1919 keer bekeken

Afzender

A.J.E.T. van den Berg
Ploeg
Voorthuizen
06#####886


Aan

KPN B.V.
Postbus 30000
2500 GA Den Haag


Voorthuizen, 7-6-2019

Onderwerp: Ontbinding koop/dienst tijdens bedenktijd

Geachte heer of mevrouw,

Op 23 mei 2019 heb ik voor het eerst gebruik kunnen maken van internet en tv doordat de installatiemonteur die dag is geweest. Met deze brief laat ik u weten dat ik gebruik maak van mijn recht op bedenktijd en de koop ongedaan maak. Afgelopen woensdag heb ik dit al telefonisch getracht helaas werd ik hier afgewezen met het de melding dat de bedenktijd ingaat vanaf moment van afsluiting. Dit is wettelijk anders geregeld zie onderstaande link.
https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/bedenktermijn-van-14-dagen-voor-herroeping-gaat-pas-in-als-de-consument-beschikt-over-de-door-de-ondernemer-van-de-dienst-in-bruikleen-te-geven-hardware/



Hoe is dit wettelijk geregeld?

Bij een overeenkomst die op afstand is gesloten, heeft een consument recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode mag de consument de overeenkomst nog ongedaan maken. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. Wilt u de regels nalezen? Kijkt u dan op de website van de ACM, www.acm.nl/bedenktijd.

Wat verwacht ik van u?

Ik verzoek u om mijn betaling van 99.25 Euro binnen veertien dagen terug te storten op rekeningnummer ##########740 ten name van AJET van den Berg. En het abonnement te beëindigen per direct.

Ik stuur u het ontvangen product terug volgens de instructies.

Graag ontvang ik een bevestiging van u per mail (...) binnen twee weken.
Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik naar de geschillencommissie stappen of naar de rechter.

Met vriendelijke groet,

A.J.E.T van den Berg

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Joran 9 June 2019, 13:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Hugo! Allereerst jammer om te lezen dat je wil opzeggen.

Ik begrijp dat je al via andere kanalen contact met ons hebt opgenomen. Dat ik ook niet de mogelijkheid heb het contract nog te annuleren zal je niet verbazen. Ik breng je wel graag in contact met een klachtenafdeling die meer mogelijkheden heeft hier een uitspraak over te doen. Deze klacht heb ik zojuist ingediend. Hierbij heb ik een toelichting gemaakt en de klachtenbrief zoals jij hebt geschreven toegevoegd. Er wordt aankomende week contact opgenomen, ik ga ervan uit dat we hiermee tot een oplossing gaan komen.

Reageer