Beantwoord

Opzeggen en overgang naar KPN

  • 11 January 2020
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Goedemiddag, mid december heb ik akkoord gegeven om over te stappen naar KPN (TV en Wifi).

Ik dacht toen gelezen te hebben dat het lopende abonnement met andere provider door KPN zou worden opgezegd. Zojuist gebeld (naar Ziggo) en dat was nog niet gebeurd (nu 1 maand later).

Had ik gelijk en zo ja, kan ik deze kosten (dubbele maandlasten) verhalen op KPN? Dankjewel alvavst voor het antwoord.

gr 

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2020, 11:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Bakkum , heb je bij KPN opgegeven dat je van de overstapservice gebruik wilt maken en daar ook een bevestiging van gekregen?

Hi Jan-D, nope, dacht dat dat automatisch zou gaan, als service voor kiezen nieuwe provider. Ik denk dat ik weet wat je nu gaat zeggen…

 

Hi Jan-D, nope, dacht dat dat automatisch zou gaan, als service voor kiezen nieuwe provider. Ik denk dat ik weet wat je nu gaat zeggen…

 

..... je moet nu zelf opzeggen, enkel met een zelf gekozen overstap service doet de nieuwe provider dit.

Dus helaas je kan die dubbele kosten niet verhalen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Bakkum, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wij bieden inderdaad een overstapservice aan, zodat je zonder zorgen en dus extra kosten kan overstappen. Echter moet wel aangegeven worden dat je hier gebruik van wil maken én moet je vorige provider ook tussen de providers staan die hieraan meedoen. In de orderbevestiging vind je terug of je hier gebruik van maakt of niet. Daarom raden we aan om de bevestiging altijd even goed te lezen, en bij foutjes direct contact op te nemen. Nu achteraf kan ik hier helaas niet zoveel voor doen, al helemaal niet als er uiteindelijk geen overstapservice op de bevestiging staat.

Mocht de overstapservice er wél op staan, dan kijk ik graag met je mee. In ieder geval is het verstandig om zo snel mogelijk je vorige provider op te zeggen (indien je dat niet al gedaan hebt!). 

Heb je verder nog vragen, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Bakkum, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat jij je antwoord hebt gevonden. Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Reageer