Beantwoord

Opzeggen van een KPN abonnement

  • 26 January 2019
  • 4 reacties
  • 218 keer bekeken

Wij willen als erven van onze overleden moeder haar KPN abonnement opzeggen. Daartoe moeten we eerst inloggen, eerst wachtwoord en gebruikersnaam bedenken enz. enz.
Waarom al die slingerweggetjes? We willen niet inloggen en slingerweggetjes volgen. We willen gewoon doorgeven: mevrouw Zus-en-Zo is dood, ze kan niet meer bellen tv kijken en computeren, hier zijn haar gegevens en klantnummer (dat alleen moet al voldoende zijn), hier is ons adres voor toezending van een retourdoos en hier is ons telefoonnummer. U ontvangt uw apparatuur in de doos terug, mailt of belt ons DANK VOOR HET TERUGSTUREN, verwijdert moeders gegevens uit uw systeem en mailt dat de opzegging geslaagd is. KLAAR.
Zoals het nu moet, wekt alleen maar ergernis. En we hebben meer te doen, helaas.
Graag antwoord hoe het anders (beter) kan.🤓
icon

Beste antwoord door Ward_ 26 January 2019, 20:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Mijn condoleances voor u en de familie. Ik werk niet bij Klantenservice maar ik weet dat hier een speciaal team voor is. Zie hieronder voor meer info en contactgegevens.

Hier het antwoord:
https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm
Reputatie 7
Badge +21
Gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte toegewenst voor alle betrokkenen. Ik begrijp dat je hier niet op zit te wachten. Zoals Ward_ al aangeeft, kan je het beste bellen met onze Servicedesk Nabestaanden (0800 020155). De Servicedesk Nabestaanden zorgt voor het afhandelen van alle zaken.
Hartelijk dank aan Ward en Vikash voor hun aanwijzingen. Inmiddels hebben wij een bevestiging van de opzegging ontvangen na opzegging via een telefoontje met 088-0402
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het abonnement inmiddels is opgeheven @delta455.

Reageer