Beantwoord

Opzegging abonnement na overlijden abonnee

• 13 september 2017
  • 8 reacties
  • 3396 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Mijn broer is afgelopen week overleden. Hij voerde een eigen huishouding en aan mij de eer om de nalatenschap te regelen.
Hij had een EB V10 staan alsmede een TV ontvanger. V.z.v. ik weet had hij KPN Compleet.
Hoe zeg ik dat alles op en welke apparatuur moet ik waar naar toe sturen?
Privé details en een akte van overlijden zend ik alleen per PB.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 13 september 2017, 21:56

Gecondoleerd @adjudant. Wat ontzettend rot. Je kunt het beste morgen vanaf 8 uur (of wanneer het jou uitkomt) bellen met onze nabestaandendesk via 0800-0201555. Zij kunnen alles meteen voor je regelen, dus met één telefoontje is het in orde. Laat je het me weten als wij nog iets voor je kunnen doen? Sterkte in deze periode!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Gecondoleerd @adjudant. Wat ontzettend rot. Je kunt het beste morgen vanaf 8 uur (of wanneer het jou uitkomt) bellen met onze nabestaandendesk via 0800-0201555. Zij kunnen alles meteen voor je regelen, dus met één telefoontje is het in orde. Laat je het me weten als wij nog iets voor je kunnen doen? Sterkte in deze periode!
Reputatie 7
Badge +30
Gecondoleerd!
Het gaat inderdaad heel eenvoudig. Maar wat is het moeilijk te vinden buiten dit forum om! Hier zou KPN verbetering in aan moeten brengen.
Voor toekomstige zoekers: https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm
@Marcia_ @RobinFlikkema
Dank voor het medeleven.
Reputatie 3
Badge +3
Adjudant2 = Adjudant
Onbegrijpelijk dat de verplichting een KPN ID te gebruiken leidt tot het "verlies' van m'n oude forumnaam....

Kan dat niet anders????
Reputatie 7
Badge +9
Gecondoleerd.ikzelf ben ook dit jaar mijn dochter verloren op de leeftijd van 45 jaar. dat doet erg.zeer. ?
Reputatie 7
Allereerst ook mijn condoleance.

Adjudant2 = Adjudant
Onbegrijpelijk dat de verplichting een KPN ID te gebruiken leidt tot het "verlies' van m'n oude forumnaam....

Kan dat niet anders????
Hoeft niet. Heb geklikt op "heb al een account" bij het koppelen. Hield gewoon mijn huidige account.

Je kunt het nu zo laten (je hebt duidelijk een extra KPN ID voor "adjudant" gemaakt). Maar via een moderator kunnen ze ook weer ontkoppeld worden waarna je Adjudant alsnog met je bestaande ID kunt koppelen. Maar een apart ID voor forum is natuurlijk ook geen probleem.
Het is alleen makkelijker voor de moderators om gegevens van je te vinden als je alles onder 1 KPN ID hebt.

Gecondoleerd.ikzelf ben ook dit jaar mijn dochter verloren op de leeftijd van 45 jaar. dat doet erg.zeer. ?Heftig . . .
Reputatie 7
Badge +24
Ten eerste gecondoleerd Adjudant! Ik zie dat je inmiddels weer onder je goede naam reageert. Want je hoeft 'm niet kwijt te raken als je KPN ID gebruikt. Anders waren we allemaal onze namen kwijt namelijk. Als er nog steeds iets niet klopt laat het weten, dan ga ik erachteraan.

Reageer