Beantwoord

Opzegging gedaan nu mysterieus aanbod, maar weet dus niet wat?

  • 9 August 2020
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1

Ok het volgende ik heb de opzegging per 6 sept 2020 gedaan die email heb ik dus die is er door maar nu krijg ik ineens een soort bericht een aanbod wat op mij wachten zou als ik me zou bedenken en toch mijn aansluiting zou houden ?? Op zich hebben we er eerlijk wel aan zitten denken met 2 mobieltjes a 5 euro korting per maand wat we mislopen. Maar het maakt me natuurlijk wel heel erg benieuwd wat kpn dan zou willen bieden om me als een klant te behouden , ik zal open kaart geven jullie kunnen het ook op de website checken bij ziggo de eerste 6 maanden 34,95 voor gigabit wat ik nu ook bij u heb en door alle gezeur met de boxen nu helemaal zonder box dus 0 mb maar 200-300 is niet ok voor 1000 abbo toch? en met de eb12 zou alles opgelost zijn , of met een investering van mijn kant van enige honderden euro’s (wat ik via marktplaats nu heb gedaan en heb nu een asus AX-11000 staan ingesteld door vriend van me op vlan 6 met pppoe enz waar ik niets van snap maar ik haal nu 950 down en 600 up en dan hoort u mij niet klagen is het niet dat de beste router me wel 300 euro gekost heeft omdat KPN me geen eb12 wilde geven geen probleem daarom kregen we ruzie en escaleerde het toen ze me medicatie enz tegen me gingen gebruiken omdat ik niet naar de kpn winkel kon. Zou volgens meneer makkelijk kunnen niet zeuren morfine dat zeggen ze allemaal heel boos een foto via facebook messenger gepost naar de KS met ampul en spuit en dat ik 6 keer per dag niet spuit omdat de zon schijnt!! dus ja was best beledigd ook dus mn eis soort was klacht maken hebben ze gedaan zou binnen 3 werkdagen gebeld worden dag 4 niets 5 toch maar weer zelf bellen en jongeman escaleerde de klacht en schaamde zich voor wat hij las. Ok zelfde dag telefoontje kpn of er iets was?? nou ja eigenlijk wel ik wil een EB12 de 10a is al op de post weer. Oh oh oh meneertje das nou niet zo mooi voor u dan want kunnen we niet ruilen dan word het weer een 10A …… dus ok geen sorry geen eb12 …… nog even volhouden misschien wie weet en hij zie ik ga mn best doen maar reken er maar niet op meestal krijg je gewoon een 10a alleen nieuwe klanten met gb internet krijgen de 12 omdat er met gb internet en de 10 en 10a te veel issues zijn (dacht hoort hij nu echt wat ie zelf zegt ??? ik heb GB internet dus HELP!!! ) nou de kogel is door de kerk om mn vrouw haar baan niet op het spel te zetten via martkplaats de dure router gekocht en nu doet alles het wel hoe vreemd toch weer wifi 6 en super snel internet waar ik immers dus voor betaalde.

 

het kan dus wel mensen, maar even over uw aanbod want bij ziggo een halfjaar lang GB internet met een router die we toch al hebben nu , of bij KPN met onze zelfde eigen router blijven maar dan wil ik best blijven hoor begrijp me niet verkeerd ik zit in de 14 dagen nog dus kan de knoop zo doorhakken maar dan wil ik ook wel een excuus met een degelijk aanbod op tafel en niet neemt u deze diensten er bij kunnen we dit of dat nee gewoon GB internet zoals we afnemen nu betaal ik 65 per maand en krijg 65 terug voor de weken zonder internet das lief maar daar gaat het nu niet om er zal vast een afdeling zijn die mij terug kan bellen op mn mobiel en een aanbod doen (het is al gedaan maar ik weet niet wat ze hebben een voorstel kan net zo goed zijn als u blijft maken we het u een hell of ik krijg een pak koekjes?? dus van uw kant iets van duidelijkheid de deur staat op een kier en is nog niet helemaal dicht. Ben erg benieuwd er zit wel een tijdslot op want ik heb niet lang meer om alles te annuleren want er komt donderdag een monteur van ziggo dus als de knoop word doorgehakt en ik zou kpn blijven dan moet ik ze wel netjes en tijdig op de hoogte stellen want het is niet heel netjes , ik doe die omdat een jonge dame en een jonge man bij kpn heel erg hun best hebben gedaan om excuus te maken voor wat er is gebeurd vandaar dat ik de deur nog op een kiertje heb dus doe uw voorstel ik ben erg benieuwd ik ben bereikbaar op mijn KPN 06 nummer wat eindigt op 05

 

Met vriendelijke groet, Paul

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 August 2020, 07:43

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Op dit lange verhaal is een kort antwoord; op het forum wordt niets met prijzen gedaan.  Daar is de afdeling verkoop voor. 0800-0402. Succes.

Reputatie 1

Gedaan en idd resultaat prima kan slot 🔒 op aanbod geaccepteerd 

Reputatie 1

Botten line excuses aanvaard en we zijn weer vriendjes en ik blijf blij want heb alles werkend weer maar de box v12 is al 3 keer fout bezorgd haha gaat lekker bij de leverancier elke keer ligt hij bij de jumbo en dan wil m’n vrouw hem halen zeggen ze kan alleen als u de box v10 even hier inleverde in doos maar die heeft kpn allang binnen dus krijgt ze hem niet en sturen ze hem retour om vervolgens nadat ik bel er precies het zelfde te doen maar ze beloven steeds met koerier en de kosten voor kpn maar helaas de koerier is post nl denk ik en of ze kunnen me huis niet vinden ach ik heb goede hoop vandaag een man aan de lijn die zei ik zie wat er fout gaat! 
 

nog bedankt Joep 

Reageer