Beantwoord

Opzegging internet

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Geacht KPN,

 

Heden ontving ik mijn maandelijkse factuur over de periode 27 januari t/m 26 februari.

Met deze nota kan ik niet akkoord gaan. Wij hebben ons internet abonnement namelijk per 1 februari 2020 opgezegd, door u bevestigd op 28 december 2019 via een automatische mail. Zo nodig kan ik u een kopie van deze mail sturen. 

Met de automatische afschrijving van deze rekening zal ik ook niet akkoord gaan.

Graag ontvang ik een aangepaste nota.

 

Heden heb ik hierover ook uitgebreid telefonisch contact gehad met uw 0800-0402

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Drewel Jan , die nota klopt wel, daar de abo-kosten vooraf worden berekend en de variabele kosten achteraf. Aangezien je abo eindigt op 1-2-2020 klopt die nota want die loopt vanaf 27-1-2020, dus je hebt dan nog  5 dagen een abo bij KPN.

Met de eerstvolgende nota over een maand wordt het teveel berekende vaste abo deel gecrediteerd en de gemaakte variabele kosten verrekend en vindt de definitieve afrekening plaats, een slotfactuur dus over een maand.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Drewel Jan, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Het systeem is zo ingericht dat deze de opzegging pas herkent en registreert op de datum zelf. Je krijgt dus vanzelfsprekend het bedrag wat je op deze factuur teveel betaald hebt, van ons terug. 

Prima, dan wacht ik dat even af.