Vraag

opzegging - klacht ingediend, geen reactie

• 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

abonnement opgezegd in januari ,kpn gebeld over afhandeling, via internet abonnement opgezegd en adreswijziging opgestuurd naar Groningen(adres gekregen van klantenservice).18 februari factuur,19 februari weer gebeld over beeindigen en waar naar toe met apparatuur van KPN, adres doorgekregen voor terugsturen naar Alphen, normaal op het einde van contract maar voor ons voor eind maart omdat wij naar Spanje vertrokken .Verstuurd op 26 maart. Eind april post op ons oude adres ,van KPN ,vanuit Spanje weer contact opgenomen,12min 35 sec. heeft dit gesprek geduurd ,de medewerkster heeft alles gecontroleerd ,adresgegevens waren veranderd en het abonnement opgezegd. Hoera zou je denken, alles ok! Vervolgens 19 juni factuur, weer gebeld met KPN, vreemd niets bekend van opzegging ook niet van wijziging adres,, dus maand erbij, einde contract dus pas op 20 juli. extra kosten 60 euro. Gesproken over opname telefoontjes door KPN moeten dus te traceren zijn zou nagekeken worden en waarom apparatuur opsturen als het contract niet beeindigd zou zijn, ja was wel vreemd , het enigste was een klacht indienen.20 juni klacht ingediend en bedrag gestorneerd. Later op de dag bevestiging klacht door KPN. 27 juni toch maar betaald .Op 19 juli restant factuur van 4 euro en drie cent. Vervolgens 20 juli bericht niet betaald en een dag later herinnering. Zelf op 20 juli weer mail gestuurd met, bewijs betaling , geen reactie op vorige klacht ,is 1 maand geleden! Nieuwe klacht ingediend , reactie volgens KPN binnen een aantal werkdagen op 15 augustus nog steeds geen reactie. Bij deze grote communicatiegigant blijft het oorverdovend stil, hoezo klantenservice?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Stilte, welkom op het forum! Wat een verhaal zeg, het lijkt alsof er van alles misgaat :(

Je hebt een privébericht van me ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik m'n best voor je doen 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Stilte, je hebt nog niet gereageerd op m'n laatste privébericht. Doe je dat alsnog? Dan ben ik ervan overtuigd dat we tot een goede oplossing kunnen komen 🙂

Reageer