Beantwoord

Opzegging KPN Hussel

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 513 keer bekeken

Hierbij wil ik u schriftelijk laten weten mijn KPN abonnement bij jullie te willen opzeggen. Ik heb kpn hussel TV en Internet. 

 

Vanwegen verhuizing wil ik dit voor 15juni retour doen naar jullie aangezien er dan een nieuwe bewonder in dit huis is.. 

 

Ik zie jullie reactie te gemoet.

Met vriendelijke groet,

Carina Parlevliet

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 May 2020, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Opzeggen via het forum is niet mogelijk.  U kunt het beste bellen 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil opzeggen. Of via deze link https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Badge +12

Hierbij wil ik u schriftelijk laten weten mijn KPN abonnement bij jullie te willen opzeggen. Ik heb kpn hussel TV en Internet. 

 

Vanwegen verhuizing wil ik dit voor 15juni retour doen naar jullie aangezien er dan een nieuwe bewonder in dit huis is.. 

 

Ik zie jullie reactie te gemoet.

Met vriendelijke groet,

Carina Parlevliet

Hallo Carina,

Ik zou dit niet via dit forum doen(omdat het niet de juiste manier is om dat te doen).

Ga naar deze pagina. Daar staat hoe op te zeggen. Overigens is de vraag of je niet beter een verhuizing van het abonnement in gang kunt zetten (voor het nieuwe adres). Als je belt kan de klantenservice je daarover inlichten. 

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Carina.parlevliet. Zoals Joep en Edwin al zeggen is het voor mij inderdaad niet mogelijk om het contract te stoppen. Op de link die zij geven wordt uitgelegd hoe je dat kunt doen. Ook kan je daar kiezen om teruggebeld te worden door de afdeling die over de contracten gaat, dat is de snelste weg.