We zijn 1.5 maand geleden overgestapt van kpn naar t-mobile maar dit is blijkbaar niet doorgezet waardoor ik nog steeds rekeningen ontvang
Hoe kan dit
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Walter, welkom hier.
Hoe dit kan durf ik zo niet te zeggen. Gelukkig kan ik dit nakijken. Hoe heb je de opzegging doorgegeven en welke datum staat er in de bevestiging van je opzegging?
Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoe dit kan durf ik zo niet te zeggen. Gelukkig kan ik dit nakijken. Hoe heb je de opzegging doorgegeven en welke datum staat er in de bevestiging van je opzegging?
Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.