Vraag

Opzegging niet geregeld na overstap

  • 11 July 2019
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

We zijn 1.5 maand geleden overgestapt van kpn naar t-mobile maar dit is blijkbaar niet doorgezet waardoor ik nog steeds rekeningen ontvang

Hoe kan dit

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Walter, welkom hier.

Hoe dit kan durf ik zo niet te zeggen. Gelukkig kan ik dit nakijken. Hoe heb je de opzegging doorgegeven en welke datum staat er in de bevestiging van je opzegging?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Walter, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.