Beantwoord

Opzegging telefonie, internet is blijkbaar ook opgezegd?

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 276 keer bekeken

Hallo,

Mijn vader wou graag ‘t abonnement opzeggen van de huistelefoon, maar hij heeft perongeluk ook het internet opgezegd. Nu hebben we thuis geen wifi meer en dat hebben we wel nodig, maar de winkels zijn nu helaas gesloten... Hij wou dus enkel het abonnement van de huistelefoon opzeggen, dus niet van internet. Nu krijgen we deze melding: zie bijlage.

wat zouden we kunnen doen om het internet weer thuis te laten doen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 August 2019, 11:48

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
Ik ben bang dat er een nieuw abonnement zal moeten worden afgesloten. Maar bel even met dr klantenservice tel: 0800-0402 dag en nacht bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mirways72, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is helaas niet altijd terug te draaien, het is afhankelijk van hoelang het geleden is dat de opzegging is aangevraagd. Er is namelijk een maand opzegtermijn, en is die voorbij dan wordt het abonnement afgesloten en worden de producten bij KPN opgeheven. Ik denk dat dit al voorbij is, omdat je nu al geen WiFi meer hebt. In dat geval is de enige optie een nieuw internet abonnement aanvragen (en /of televisie).

Ik kijk graag of het nog terug te draaien valt, en wat de opties zijn! Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met de gegevens van je vader? Het gaat dan om naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s).

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Mirways72, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen of heb je inmiddels op een andere manier contact gehad hierover?
Reputatie 7
Badge +21
@Mirways72, ik zie inmiddels dat je Forum profiel is ingevuld. Je hebt een Alles-in-1 Instap pakket waar vaste telefonie bij zit zonder extra kosten. Het heeft dus ook geen zin om dit op te zeggen. Wil je geen vaste telefonie meer, dan zal je naar een nieuwer pakket moeten overstappen (Internet en TV), hierbij is het namelijk een optie. Of je haalt de stekker uit het telefoontoestel ;)

In ieder geval, ik zie geen opzegging of wijziging van je internetpakket!

Reageer