Beantwoord

opzegging van mijn mobile abonoment

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

telefonisch heb ik mijn telefoonabonnement opgezegd en zou via mijn mailadres een bevestiging toegestuurd krijgen.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 January 2021, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @henkipenki, bedankt voor jouw bericht! Je ontvangt inderdaad een bevestiging van jouw opzegging, zodra deze verwerkt is. Heb je intussen al een bevestiging ontvangen? Zo niet, vul jij jouw forumprofiel dan aan met jouw klantgegevens, dan kijk ik het graag voor je na. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je opzegging nu helemaal rond en bevestigd is. Anders hoor ik het graag!