Beantwoord

Opzegging verwerkt, maar ik krijg toch nog een factuur

  • 17 April 2019
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Mijn abonnement is gestopt op 16 april, maar kreeg nog wel een rekening voor het abonnement van 16 april t/m 15 mei. Ik neem aan dat ik die niet meer hoef te betalen?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 April 2019, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @naartmobilegevlucht, welkom! Alles wat je teveel betaald hebt, krijg je altijd terug hoor! Het is wel raadzaam om de factuur niet te storneren, maar om de creditfactuur van de maand erop af te wachten. Het vervelende is dat een factuur van de volgende maand vaak al klaar staat voordat de dag waarop het abonnement wordt opgezegd, voorbij is. Daarom gaat er vaak nog een extra factuur uit, die dan de maand erop gewoon weer 'vergoed' wordt. Heb ik het zo kunnen verduidelijken? Als er nog vragen zijn, laat het gerust weten.