Vraag

Opzeggingsmail ontvangen voor 17 februari maar ik heb geen verzoek ingediend

  • 19 January 2020
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge

Al 2 keer een opzeggingsmail ontvangen. Eerste voor 14 jan. en nu voor 17 februariĀ  kan KPN misschien naar buiten brengen waarmee ze worden bedreigd? Dit is geen kapotte kabel meer


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van de opzeggingsmail?

Wel even je persoonlijke gegevens wegpoetsen.

Wat is de afzender van die mail?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Hansvc, welkom! Dit is vreemd.. Wil je inderdaad eens een screenshot plaatsen? En zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik meteen met je mee.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Hans. Heb je inmiddels duidelijkheid over wat er aan de hand is met de opzeggingen? Zo niet, vul alsnog je forumprofielĀ in. Dan kijken we dit voor je na.

Badge

Ik weet nog niets. Tv en vaste lijn werkt nog. Blijkt met verhuisberichten te maken te hebben. 4 febr. komt een monteur van afd spoed en herstel. Drie wkn later dus.

  • Ā 

Ā 

Wat een ellende. Ik begrijp dat er wel een noodpakket is gestuurd? Er lijkt administratief een fout gemaakt te zijn. Hoe en waarom kan ik lastig achterhalen. Spoed en herstel heeft het herstel in werking gezet. Ik hoop dat de monteur het 3-2 weer aan de praat gaat krijgen. Daar heb ik wel vertrouwen in.Ā 

Badge +12

Wat een ellende. Ik begrijp dat er wel een noodpakket is gestuurd? Er lijkt administratief een fout gemaakt te zijn. Hoe en waarom kan ik lastig achterhalen. Spoed en herstel heeft het herstel in werking gezet. Ik hoop dat de monteur het 3-2 weer aan de praat gaat krijgen. Daar heb ik wel vertrouwen in.Ā 


Maar hoe dan? Dit is wel een heel makkelijk antwoord (van de eventuele verantwoordelijke).