Beantwoord

Opzegservice contract Ziggo loop gewoon door

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik vanaf 21-12-2018 overgestapt naar KPN alles in 1. Hierbij gebruik gemaakt van de door KPN aangeboden opstapservice. Echter mijn contract bij Ziggo blijkt niet te zijn opgezegd en inmiddels staan al 3 maanden open ( januari/ februari) en Maart komt eraan. Ik heb nu zelf opgezegd bij Ziggo maar moet nu 3 maanden abbonements kosten betalen terwijl ik geen gebruik meer van Ziggo maak.
Mijn vraag is hoe kan ik voor deze kosten gecompenseerd worden?

Groeten,

Jorrit
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 March 2019, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jorrit, welkom op het forum. Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice hoort dit zeker niet zo. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zou ik ook nog mogen weten per wanneer Ziggo nu is opgezegd? Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Jor, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 2
Badge +2
KPN zegt nooit een vaste verbinding op. Bij mijn tante liep Ziggo ook nog
2 jaar door zonder hier iets vanaf te weten. Ze keek immers niet dagelijks
op haar bankgegevens. Je bent met de opzegservice ook nog zelf verantwoordelijk
of nagaan bij Ziggo of het daadwerkelijk is opgezegd.
Toen ik eind vorige jaar van de kabelboer over wilde stappen naar Telfort (=KPN) vroeg ik ook naar de overstapservice en zij adviseerden mij het internet- en tv-deel zelf op te zeggen en Telfort kon wel het vaste nummer opzeggen i.v.m. nummerbehoud, want de ervaring van Telfort was dat het totale overstapplaatje naar de kabelboer toe meestal fout ging, vandaar het advies om e.e.a. zelf te regelen.