Beantwoord

Opzegservice ziggo niet gelukt?

  • 15 April 2021
  • 8 reacties
  • 152 keer bekeken

Wij hebben aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Nu krijgen wij tot onze verbazing een volgende factuur van ziggo. Kunnen jullie controleren of er is opgezegd door jullie?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2021, 18:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MJ1116, welkom. 

Wat vervelend dat jij nog een factuur van Ziggo hebt ontvangen. Dit kan natuurlijk een slotfactuur zijn, maar zoals je zelf aangeeft kan het ook zijn dat Ziggo nog niet is opgeheven. Ik raad je aan om contact op te nemen met Ziggo, zij kunnen jouw vertellen of jouw abonnement nog actief is en jouw dan gelijk helpen met de opzegging. Het komt soms voor dat overstap service wel is aangevraagd maar dat wij het verzoek niet kunnen inwilligen. Kijk nog even goed naar jouw orderbevestiging van KPN, hierop staat namelijk of wij jouw verzoek tot overstap service goed hebben doorgekregen. Als er op jouw bevestiging staat dat wij Ziggo voor jou zouden opzeggen, maar dat niet gebeurt is, dan maak je aanspraak op compensatie voor de dubbele kosten. Laat je ons weten of dit lukt?

@Hanna_  Ik heb zojuist Ziggo aan de lijn gehad en er was nog niet opgezegd. Op jouw advies heb ik dus zelf gedaan. In mijn bevestiging staat inderdaad dat wij de overstapservice hebben aangevraagd. wat kan ik nu doen om aanspraak te maken op de compensatie?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MJ1116, 

Ik ga je helpen! Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kijk ik met je mee.

@Hanna_ Ik heb deze toegevoegd aan mij profiel!

@Hanna_  hebben jullie voor mij een status update?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MJ1116, 

IK heb jouw abonnement bekeken en we gaan het bedrag crediteren. Wat is het teveel betaalde bedrag?

Wij hebben 68 euro extra betaald aan ziggo.

Reputatie 7
Badge +30

Dan ga ik dat crediteren, @MJ1116. Het wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!Â