Beantwoord

Oranje service lampje

  • 27 March 2019
  • 3 reacties
  • 10781 keer bekeken

hallo mijn service lampje brand op mijn modem en heb nu geen tv en internet wat kan ik hier aan doen
icon

Beste antwoord door huistijger 27 March 2019, 06:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @whoopie1979
Dat betekent dat je geen verbinding hebt.
Het snelste is even bellen met 0800 0402
Of je kunt ook chatten via de website
Of wachten tot webcare hier binnenkort reageert op je bericht
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @whoopie1979, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je een oranje service bericht ziet, is het inderdaad zo dat je diensten niet of minder goed werken. Indien je nog geen contact hebt gehad via een van bovenstaande optie, help ik je graag verder. Zou je kunnen aangeven of je ook problemen ervaart met bepaalde diensten? Hapert de televisie, heb je traag internet of nog iets anders? Verder ben ik benieuwd welke Experia Box je van ons hebt, en of je de Experia Box al een keer even uitgeschakeld hebt en opnieuw hebt opgestart. Dat helpt vaak ook al!

Wil je laten weten of ik je hier nog bij kan helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@whoopie1979, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het opgelost is 😉