Beantwoord

Oranje servicelampje

  • 16 January 2020
  • 14 reacties
  • 306 keer bekeken

Reputatie 1

Bij ons brand het oranje lampje service.

Van der Ven

****

*****

Klant nummer ****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en eigen topic aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 January 2020, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Innocenti62. Wat vervelend dat het servicelampje oranje brandt. Ik heb jouw gegevens verplaatst naar jouw KPN Forum profiel. Wanneer het servicelampje oranje brandt is er vaak iets aan de hand met de verbinding voor de ExperiaBox. Heb je een aanpassing in de bekabeling gedaan? Zo ja, wat heb je dan precies gedaan? Als dit niet het geval is dan moet er waarschijnlijk een monteur bij jou lang komen om dit probleem te verhelpen. Zou je in dat geval willen aangeven wanneer jou het beste uitkomt? Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Goedmorgen Vikash,

Dank voor je reactie! Op dit moment is alles weer normaal en hopelijk blijft dat zo. Zo niet dan hoor je nog van ons.

Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het nu weer normaal werkt. Als het lampje toch weel oranje gaat branden, dan hoor ik het graag van je!

Reputatie 1

Helppppp ik dacht dat het opgelost was maar helaas het probleem nu is dat het internet komt en gaat! Word er gek van. Eventueel zijn wij donderdag de gehele dag thuis.

Groeten

RON

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Ik zal een afspraak met één van onze monteurs inplannen. Zou je jouw mobiele nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Reputatie 1

Het nummer is ingevuld! Dank je wel

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist een monteurs afspraak ingepland. Aanstaande donderdag (23-01) tussen 10-12 uur komt er een monteur bij jou langs. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reputatie 1

Beste Vikash,

Helaas is er een breuk in de kabel bij de buren die op dit moment op vakantie is, volgens de monteur kan ik een nood wifi bij jullie aanvragen tot het probleem is opgelost.

Bijvoorbaat dank,

Ron

Reputatie 7
Badge +21

Beste Vikash,

Helaas is er een breuk in de kabel bij de buren die op dit moment op vakantie is, volgens de monteur kan ik een nood wifi bij jullie aanvragen tot het probleem is opgelost.

Wat jammer dat onze monteur het probleem niet in één keer heeft kunnen verhelpen. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd of zij een noodpakket kunnen toesturen.

Reputatie 1

Top en nog een fijne zondag

Reputatie 7
Badge +21

Er is vandaag een noodpakket verstuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. :relaxed:

Reputatie 1

Helaas weer geen internet! Het oranje lampje brand

Ron

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het lampje opnieuw oranje brand. Ik zie dat je gisteren al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er een afspraak is gemaakt met één van onze monteurs. Ik zou je willen vragen om deze afspraak af te wachten. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reputatie 1

Goede morgen,

Dat doen we en dank je wel voor je reactie

Ron