Beantwoord

order nog steeds niet afgewikkeld

• 7 mei 2012
  • 5 reacties
  • 7631 keer bekeken

Op 14 april heb ik telefonisch een order geplaatst voor aanpassing van het huidige abonnement ;

- wijzigen abonnementsvorm

- toevoegen 2e ontvanger

- vervangen 1e ontvanger

- aanpassen BelOnbeperkt Avond&Weekend naar BelOnbeperkt Altijd

Al snel bleek dat de order niet goed was verwerkt.

Alleen kon er niemand iets doen omdat het een lopende order betreft.

Alles zou goed komen, alleen men wist niet wanneer. 

Reeds meerdere malen gebeld (=duur !!!) en gemaild, maar helaas nog steeds geen fatsoenlijke reactie. 

Als ik contact probeer te zoeken via mail, wordt verzocht te bellen..maar dat kan op dit tijdstip niet.. Daarom nu maar via het forum.

We hebben nu eindelijk de 1e ontvangen per post binnengekregen.

Waar moet de huidige TV ontvanger naar toe retour worden gestuurd ?

Wanneer ontvangen we de 2e ontvanger ?

Wanneer is BelOnbeperkt Altijd geactiveerd ?

icon

Beste antwoord door Joran 18 mei 2012, 13:28

Beste vanparadijs,

Allereerst excuses voor de verlate reactie. Erg vervelend om te lezen hoe uw ervaringen met KPN de laatste weken waren.

Uw voordeeloptie staat op dit moment ingesteld op Belonbeperkt Altijd. Ik begrijp dat onze helpdesk een tuner heeft verstuurd, ik kan alleen niet achterhalen of dit een vervangend exemplaar is voor de 1e tuner, of dat dit de 2e tuner is. Kunt u laten weten of we alsnog een 2e tuner moeten opsturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste vanparadijs

Zou u mij in een privé bericht hier op het forum de volgende gegevens willen aanleveren?

- de postcode en huisnummer

- de naam van de contractant

- een nummer waarop u bereikbaar bent

Al u deze gegevens naar mij stuurt, pak ik het op!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare.

We zijn nu een maand verder.

KPN buiten de 1e receiver niets geregeld en ook niets meer laten horen.

Zelf kan ik iedere keer een duur servicenummer bellen waar ik niets mee op schiet.

Niemand kan me iets nuttigs melden over de status van de orderafwikkeling !

Bij de telefonische verkoop was niets een probleem, alles zou geregeld worden...

Het is gewoon te belachelijk voor woorden !!!! 

KPN MOET ZICH DIEP SCHAMEN OVER DEZE WERKWIJZE 

Afgelopen maandag een medewerker gesproken, toen het hem te moeilijk werd schakelde hij zonder enig overleg door naar een andere medewerker. ONBESCHOFT !!

Medewerker 2 kwam er ook niet aan uit, zette mij vervolgens 7 minuten in de wacht (leuk met een betaald nummer), en vervolgens kwam ik uit bij medewerker 3.

Deze zou alles uitzoeken en mij terugbellen..

Je raadt het al, tot op heden natuurlijk WEER niets gehoord !!

Reputatie 7
Badge +28
Beste vanparadijs,

Allereerst excuses voor de verlate reactie. Erg vervelend om te lezen hoe uw ervaringen met KPN de laatste weken waren.

Uw voordeeloptie staat op dit moment ingesteld op Belonbeperkt Altijd. Ik begrijp dat onze helpdesk een tuner heeft verstuurd, ik kan alleen niet achterhalen of dit een vervangend exemplaar is voor de 1e tuner, of dat dit de 2e tuner is. Kunt u laten weten of we alsnog een 2e tuner moeten opsturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Hallo Joran,

De 2e tuner is eindelijk binnen. Na contact met de technische helpdesk was het zo geregeld.

Er had eerder nog iemand gebeld (voicemail) van de Multi Support Desk, die zou later nog terugbellen, maar je kan het al bijna raden...

Niet teruggebeld !

Als dit 1x gebeurd kun je nog denken van..kan gebeuren.

Maar keer op keer ...dit is gewoon belachelijk !

KPN moet zich diep schamen !

Patrick

Reageer