Hallo allemaal,
Ik heb vandaag T-mobile Thuis (enkel internet) aangevraagd.Voorheen zat/zit ik bij Ziggo die gebruik maakte van de kabel/coax aansluiting. T-mobile maakt klaarblijkelijk gebruik van de ISRA-aansuiting. Om me alvast voor te bereiden op de installatie ben ik alvast op zoek gegaan naar mijn ISRA-punt Ik heb een “redelijk oude woning” gebouwd in 1982. Ik woon er 7 jaar en heb dit punt nog nooit gebruikt. In de meterkast zie ik een dikke blauwe kabel met een lasdop hierop. Er komt echter geen dunne kabel uit. Nadat ik wat verder heb gekeken blijkt de lasdop er helemaal los op te zitten. Deze heb ik eraf gehaald en uit de kabel komen heel veel draden. Van T-mobile begrijp ik dat jullie de eigenaar zijn van dit ISRA-punt. Kunnen jullie dit punt svp repareren/aanpassen, zodat de internetaansluiting gerealiseerd kan worden. Ik wil namelijk absoluut niet zonder internet komen te zitten; dan wordt thuiswerken wel erg lastig
Alvast bedankt,
Rick
P.S. Hieronder twee foto's van de lasdop en de draden:
Beste antwoord door NHendriks
Bekijk origineel