Beantwoord

Oud modem omruilen

  • 2 April 2019
  • 18 reacties
  • 1556 keer bekeken

Hallo, ik reageer voor een tante van mij. Zij heeft een heel oud modem en zou graag een nieuwe krijgen. Ze heeft geprobeerd zelf met KPN te bellen maar de juffrouw aan de andere kant snapte haar vraag niet. Nu heeft ze moj gevraagd hey voir hasr te regelen. Hasr adres is :Schins, Harles
Graag een reactie.
Groetjes Anja

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 April 2019, 09:11

Bekijk origineel

18 reacties

Hallo @petranja ,
haal s.v.p. je naw gegevens weg i.v.m. de privacy, nu het nog kan.
Een modem wordt alleen vervangen als deze defect is of niet meer bij het huidige abonnement past.
Wacht even een reactie van een moderator af.
Hallo, ik reageer voor een tante van mij. Zij heeft een heel oud modem en zou graag een nieuwe krijgen. Op de midem gaat steeds een oranje lampje branden. Ze heeft geprobeerd zelf met KPN te bellen maar de juffrouw aan de andere kant snapte haar vraag niet. Nu heeft ze mij gevraagd het voor haar te regelen.
Graag een reactie.
Groetjes Anja
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Anja, bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je tante problemen heeft met haar modem. Geeft het oranje lampje ook storingen, waardoor de diensten niet meer optimaal werken? Zoals internet, televisie of telefonie? En de gegevens die je had ingevuld, waren die van je tante? Dan kan ik kijken of er een nieuwe modem opgestuurd kan worden, mochten er problemen zijn met de diensten!
Het internet is zeer traag en mijn tante vertrouwd het lampje niet. Ze is 71 en wordt nerveus van dat soort zaken. Dit modem is nog haar allereerste, ik denk zo'n 10 jaar oud, minstens. Ja, dat waren haar gegevens.
Reputatie 7
Badge +21
@petranja, helemaal goed. Er zijn 2 abonnementen op dit adres, op bijna dezelfde naam. Wil je het klantnummer nog even toevoegen? Dan stuur ik een nieuwe Experia Box op (die geruild moet worden bij een service punt in de buurt, door de contractant met ID kaart). De oude Experia Box moet dan tegelijkertijd retour, dus het zou fijn zijn als je hiermee kan helpen (je dient de Experia Box namelijk ook zelf aan te sluiten). Tot slot, wil je jouw 06-nummer toevoegen bij persoonlijke opmerkingen? Dan krijg jij de bevestiging met de informatie.
Waar vind ik persoonlijke opmerkingen?
Klantnummer *

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Ik heb mijn telefoonnummer in het profiel gezet.
Graag een reactie!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @petranja, bedankt voor de gegevens. Ik was gister niet aanwezig, vandaar dat ik niet kon reageren. Maar ik ben er weer 😉 Ik ga een nieuw modem aanvragen, je krijgt hier later vandaag een bericht van op je 06-nummer. Hij zal worden afgeleverd op een service punt in de buurt (van het opgegeven adres). Dit staat ook in het sms'je. Verder is het dus van belang dat je tante met legitimatiebewijs het oude modem in een doos inlevert (met stroomadapter) voor de nieuwe.

Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag!
Dankjewel voor de reactie
Ik pas het profiel ff aan, op naam van mijn tante, anders gaat het misschien mis bij het afhalen.er staat mijn naam en haar adres.
Wanneer krijg ik dat sms'je?
Reputatie 7
Badge +21
@petranja, ik heb je de gegevens even per privébericht gestuurd. Morgen na 14.30 kan je de nieuwe Experia Box ophalen bij de Read Shop. Het oude modem dient retour te gaan, instructies staan in het privébericht. Tip: maak een foto van hoe de Experia Box nu aangesloten is, maakt het makkelijker om straks de nieuwe te installeren 😉
Dankjewel voor de hulp.
Het is prima gegaan. Alles goed kunnen aansluiten. Thxx
Reputatie 7
Badge +21
@petranja, super fijn om te lezen! 🙂 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, voor jezelf of je tante, dan weet je me te vinden!
👍👍👍

Reageer