Beantwoord

Oude ADSL verbinding, snelheid verhogen

  • 14 October 2019
  • 6 reacties
  • 334 keer bekeken

Beste KPN,

Met mijn zaak(je) zit ik op eem industrie terein waar nog een oude ADSL(9 Mbps) verbinding loopt: ***** 22-F. Je snapt wel dat deze snelheid onwerkbaar is geworden in de loop der jaren.

Iinmiddels leven we al bijna in het jaar 2020 en heb ik de afgelopen 5 jaar geduldig afgewacht tot de overgang naar VDSL. Helaas is dit nog steeds niet het geval.

Mijn vraag is, is het mogelijk om een overzetting naar VDSL aan te vragen? Wat voor termijn staat hiervoor en zitten hier kosten aam verbonden?

Met vriendelijke groet,
Johan Oosterhuis

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 October 2019, 07:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @ComputerB ,
via onderstaande link kun je zien wat er (binnenkort) op jouw adres beschikbaar is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search
Als alternatief is er misschien de kabelaar, zoals Ziggo, die biedt standaard minimaal 60 Mbit/s down of anders even 'googelen' naar een zakelijke glasvezel leverancier, kost even wat, maar dan heb je ook wat indien echt noodzakelijk.
Reputatie 7
Badge +10
En via die site zie je dus dat in november de nieuwe geplaatste kast opengesteld zou moeten gaan worden. En dat er ineens ruim 100 Mbot beschikbaar komt.
Dank voor jullie reactie! Dat geeft ons direct veel meer inzicht. Dan wachten we nog even af tot november 😉
Graag gedaan!☺️
Reputatie 7
Badge +24

Hi Johan, welkom op het forum. 

 

En via die site zie je dus dat in november de nieuwe geplaatste kast opengesteld zou moeten gaan worden. En dat er ineens ruim 100 Mbot beschikbaar komt.

 

Helemaal juist, hou er wel rekening mee dat dit een indicatie is en geen harde deadline. :)

Hallo @ComputerB als je in de loop van november in MijnKPN ziet dat je je snelheid kunt verhogen door ergens een vinkje bij te plaatsen forceer je de verhoging en moet er een monteur komen om het aan te passen.