Beantwoord

Oude kast bekabeling

  • 24 April 2019
  • 11 reacties
  • 403 keer bekeken

Wij hebben onlangs haast een week zonder internet gezeten, iemand had op straat de kast met kabels opengebroken en de kabels doorgeknipt. Toen vertelde de monteur dat dit oude kasten zijn die makkelijk open te breken zijn en dat er nu nieuwe kasten zijn die je haast niet kunt openen. En dat die nu geplaatst zou gaan worden. Echter uiteindelijk zijn nu de kabels gerepareerd maar dezelfde oude kast is weer terug geplaatst. Die zal dus waarschijnlijk spoedig weer worden opengebroken! De koperdieven weten de kast nu zeker te vinden. Kan @KPN regelen dat er een moderne braakbestendige kast geplaatst wordt? Anders zit dit huizenblok zo weer zonder tv en internet waarschijnlijk. ..
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 April 2019, 09:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @RRA,

Wat vervelend dit allemaal! Heb jij een foto van die desbetreffende kast? 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RRA, Wat rot dat je hierdoor een week zonder internet hebt gezeten. Ik snap dat je hier niet weer op zit te wachten. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik dit bespreekbaar maken met mijn collega's van de afdeling Infra en hoop ik je een geruststellend antwoord te kunnen geven.
Bedankt @Marina_ die gegevens staan al bij mijn profiel...
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @RRA, Ik heb jouw vraag doorgezet naar mijn collega's. Met een beetje geluk pakken ze het deze week nog op. Ik verwacht dat ze nog contact met je opnemen, maar zal ook de informatie met je delen die ik ontvang. Voor nu moeten we het dus even afwachten en wens ik je een fijne dag.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RRA, Heb je al contact gehad met één van mijn collega's over de oude kast?
Hoi @Marina_ nee, nog niet.

Groet!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RRA, Vanochtend heb ik een bericht ontvangen dat je verzoek wel is opgepakt. Ondanks dat er geen contact met je is geweest ben ik wel benieuwd of je veranderingen rondom de oude kast ziet. Anders hoor ik het graag van je en ga ik er weer achteraan.
Heel erg bedankt
Hoi, tot nu toe nog niks veranderd. Dus onze tv en internetverbinding wordt nog steeds slechts beveiligd door hangslotje.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RRA, Welkom terug! Alweer een tijdje geleden lees ik. Wat jammer dat er nog steeds niets veranderd is en er geen contact is geweest over de oude straatkast. Ik heb meteen weer een mail gestuurd naar mijn collega's en hoop dat ik je volgende week meer duidelijkheid kan bieden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RRA, Dit keer wel een reactie ontvangen. De monteurs die de werkzaamheden hebben verricht, zijn benaderd en geven aan dat het hier gaat om een kastje waar geen ander model voor is. Het kastje is wel vervangen en hoort de nodige bescherming te geven. Er komt dus geen nieuwer kastje, omdat deze er niet is. Hiermee is jou vraag beantwoord, maar mocht er nog iets onduidelijk zijn, geef het vooral aan!

Reageer