Beantwoord

Oude lasdoos witte en rode draad

  • 29 October 2019
  • 6 reacties
  • 249 keer bekeken

Ik heb een oude lasdoos(vóór 1990) daar zijn de witte en de rode draad aangesloten op mijn telefoonlijn. Nu heb ik 4k tv besteld en daar heb ik 200mbit voor nodig. Heb ik een monteur nodig om dit te laten aansluiten? of kan/mag ik dat zelf

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 October 2019, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Olaftuinder 
Wat zegt Deze site welke snelheid je kunt halen en of bonding nodig is voor 200 Mb?
Zo ja dan heb je een monteur nodig.

Bonding is wel nodig voor 200Mb. 

Ik was wat voorbarig met het afmelden van de monteur…. Ik dacht dat die mijn tv ontvanger ging instaleren… dat vond ik wat overbodig.

 

Waar kan ik die opnieuw aanvragen?.. en kost dat ook wat?

 

Reputatie 7
Badge +21

Als ik me goed herinner kost dat niets, je kunt het snelste even bellen met 0800 0402

Reputatie 7
Badge +24

Hi Olaf, welkom op het forum. 

In dit geval is inderdaad even bellen de makkelijkste oplossing. Tijdens het inplannen van de monteur kijken we mee en boeken we live de monteur in hun agenda. Mocht je niet vastzitten aan tijden en de hele dag thuis dan kan ik ook op die dag eentje inplannen die vrij is. Heb je in dat geval een voorkeur voor de komende dagen en zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Met de monteur is inmiddels een afspraak gemaakt:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Top, laat ons even weten hier hoe het afloopt.