Beantwoord

Oude PTT kast hangt over mijn grond

  • 19 January 2020
  • 2 reacties
  • 214 keer bekeken

Er staat in mijn straat een oude PTT kast. Deze staat precies voor mijn oprit en staat ongeveer 3cm op mijn grond. Daarbij staat deze heel scheef en kan ik deze hoek van mijn tuin niet netjes een plantenbak aanbrengen.

Kan het zo zijn dat deze verwijderd gaat worden nu ze met onze straat bezig zijn? Of is deze nog altijd in gebruik?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joey van Eldert, welkom op het forum!

Ik snap heel goed dat je liever tegen een mooie plantenbak aankijkt dan tegen dit enigszins deprimerende kastje:sweat_smile:

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik navraag doen bij de beheerders van de straatkasten om te vragen of deze bij jouw adres nog in gebruik is:slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joey van Eldert, ik heb niks meer van je gehoord, heb je dit wellicht al op een andere manier aangepakt?

Zo nee, dan help ik je er alsnog graag mee verder, als je je profiel in hebt gevuld :slight_smile: