Beantwoord

Oude PTT kast verwijderen

  • 2 July 2020
  • 6 reacties
  • 682 keer bekeken

Ik heb ook zo’n een kast halverwege mijn gevel en wij gaan verbouwen. ( vergunning binnen) maar dan kan men niet meer bij die kast niet in de muur en niet in de grond.. Hoe kan deze zsm weg gehaald worden. Hij is nog actief aldus de mannen van de klik melding.. NU komt er een schoonheidssalon voor te staan.. en kan ik wel een luik maken dat de monteur er bij kan, maar onder de grond nog een kabel opgraven wordt zeuren….

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 July 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

We zijn vorige week inderdaad gebeld, en vrijdag is deze verwijdert, super! Hartelijk bedankt.

Hoe snel is dit allemaal gegaan? en was de kast nog in gebruik of helemaal niet meer?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Femo. Welkom op het KPN Forum! Je kan het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Als je belt naar 0800 0150 krijg je een speciale afdeling binnen KPN aan de telefoon die je verder kan helpen. Het verschilt per situatie hoelang het duurt en of het mogelijk is. Laar je mij weten of het is gelukt? Succes met de verbouwing! 

Hoi @Femo. Welkom op het KPN Forum! Je kan het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Als je belt naar 0800 0150 krijg je een speciale afdeling binnen KPN aan de telefoon die je verder kan helpen. Het verschilt per situatie hoelang het duurt en of het mogelijk is. Laar je mij weten of het is gelukt? Succes met de verbouwing! 

Hi Dank!!

 

Ik heb gebeld en ze hebben een “case bij KPN” aangemaakt.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je al contact heb opgenomen met mijn collega's. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@Femo Is er al meer bekend? 

Reputatie 7
Badge +21

@Femo Is er al meer bekend? 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!