Beantwoord

Oude stap 58 kast verwijderen

  • 15 March 2021
  • 8 reacties
  • 469 keer bekeken

Badge

Hallo,

Een paar weken geleden heb ik telefonisch contact opgenomen voor het verwijderen van v.g.m. een oude stap 58 kast (zie onderstaande foto). Hierop helaas tot heden niks van vernomen, hopelijk dat het hier wel opgepakt wordt.

Deze oude ptt kast zit in de buitenmuur van mijn koopwoning. Graag wil ik deze verwijderd hebben i.v.m. het isoleren van deze muur.

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 March 2021, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dag @Alexander Pauli , welkom p het forum!

De provider kpn (waar dit forum toe behoort) kan daar niet zoveel aan doen. Je kunt daarvoor 't beste contact opnemen met Welkom bij KPN NetwerkNL | Home, die verantwoordelijk zijn voor infrastructurele zaken.

Reputatie 6
Badge +8

Kun je er in kijken? Als je de plaat er voor weg haalt, wat zie je dan. Ik had ook zo'n kast in de gevel. Daar had de PTT een grindplaat op gekit. Hier achter zat inderdaad de omlijsting en er achter een groit aantal doorgeknipte kabels. Het spul heeft geen nut meer. Ik heb alles weggekapt en de boel dichtgemetseld. En toen laten isoleren.

Badge

Dag @Alexander Pauli , welkom p het forum!

De provider kpn (waar dit forum toe behoort) kan daar niet zoveel aan doen. Je kunt daarvoor 't beste contact opnemen met Welkom bij KPN NetwerkNL | Home, die verantwoordelijk zijn voor infrastructurele zaken.

Hallo Henk,

Bedankt voor de reactie. Op dit forum zag ik soortgelijke cases die goed opgelost zijn geworden. Dus ik ga ervanuit dat dit voor mij ook opgelost gaat worden.

Echter het telefonisch contact was niet echt een succes waarbij ik van A naar B gestuurd werd en ze eigenlijk er niet zoveel over wisten. Vandaar dat ik het via deze weg nog eens probeer.

 

 

Badge

Kun je er in kijken? Als je de plaat er voor weg haalt, wat zie je dan. Ik had ook zo'n kast in de gevel. Daar had de PTT een grindplaat op gekit. Hier achter zat inderdaad de omlijsting en er achter een groit aantal doorgeknipte kabels. Het spul heeft geen nut meer. Ik heb alles weggekapt en de boel dichtgemetseld. En toen laten isoleren.

Nee, ik kan er helaas niet in kijken en het zit ook goed dicht. Weet dus ook niet of het nog functioneel is of niet.

Badge

Ik heb het toch open gekregen. Kabels zijn nog intact.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Alexander Pauli. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je deze kast wilt laten verwijderen voordat je deze muur laat isoleren. Je kan hiervoor het beste bellen met het nummer 0800 0150, dan ben je gelijk op de juiste plek. Helaas kunnen wij als moderator jou niet verder helpen hierin.

Badge

Hoi @Alexander Pauli. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je deze kast wilt laten verwijderen voordat je deze muur laat isoleren. Je kan hiervoor het beste bellen met het nummer 0800 0150, dan ben je gelijk op de juiste plek. Helaas kunnen wij als moderator jou niet verder helpen hierin.

Hallo Vikash,

Dit nummer heb ik een tijd geleden gebeld, zij vertelde me dat zij hier niet over gingen. Werd toen doorgestuurd naar een andere afdelingen meerdere malen. Kwam er uiteindelijk op neer dat ze niet wisten wie erover ging. 

Ik hoop dat je hier iets in kunt betekenen bij het vinden van de juiste afdeling die er wel over gaat. Ik heb namelijk al aardig wat telefoontjes gepleegd.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het zojuist intern doorgezet. Mijn collega's pakken dit verder op.:blush: