Beantwoord

Over naar KPN maar nog Telfort beperking in Experia Box

  • 16 mei 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zat even te snuffelen in mijn Experiabox en liep bij de Internet instellingen aan tegen een beperking die kennelijk nog stamt uit mijn Telfort periode (zie screenprint).

Is dit terecht?

 

icon

Beste antwoord door Bart_Z 18 mei 2021, 09:07

Hoi @janoniem, dat klopt inderdaad. Administratief is alles overgezet naar KPN. Technisch, dus op de achtergrond moet dit bij sommige klanten, waaronder jij nog gebeuren. Jouw modem zal dan ook een update krijgen naar de KPN firmware. Wanneer dit precies gaat gebeuren durf ik je zo niet te vertellen, maar verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @janoniem, dat klopt inderdaad. Administratief is alles overgezet naar KPN. Technisch, dus op de achtergrond moet dit bij sommige klanten, waaronder jij nog gebeuren. Jouw modem zal dan ook een update krijgen naar de KPN firmware. Wanneer dit precies gaat gebeuren durf ik je zo niet te vertellen, maar verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren.

Reageer