Beantwoord

Overbodig internet contract?

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

Al sinds 2011 betalen wij voor een internet contract bij KPN. In de loop der jaren is er waarschijnlijk iets veranderd qua provider. Volgens onze ICT beheerder gaat ons internet nu via Solcon. Dus zou het KPN contract niet meer nodig zijn?
Is er een manier (door jullie) om te kijken of wij nog via KPN internet gebruiken?
Zodat ik zeker weet dat ik het contract kan opzeggen.
Hierbij het klantnummer: ***********
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi R, welkom op het forum.

Op basis van je klantnummer kan ik bevestigen dat er nog een actief abonnement is op dat adres. Of het wel of niet nodig is kan ik zelf niet inschatten, dat laat ik aan jou over. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Moet u niet op het zakelijke forum zijn? Ik ken weinig particulieren die een ICT beheerder in dienst hebben.

Daarnaast: het emailadres gebruikt u niet?

Hoi mannen,

Het e-mailadres van KPN gebruik ik al jaren niet meer. Is nog een @hetnet.nl e-mailadres.

Het betreft ook een zakelijke kwestie met een particulier abonnement. Al jaren betalen wij braaf voor een contract die dus eigenlijk niet nodig is geweest. 

Nu heb ik al zelf het abonnement opgezegd. 

Alleen dan komt er nu een nieuwe vraag: We hebben een retourdoos ontvangen om de apparatuur terug te sturen (lees: Experia Box). Echter hebben wij die niet of nooit gehad? En mocht dat zo zijn dan is die van 8 jaar terug. Die wij dus nu ook niet meer gebruiken als we die al in gebruik hadden.

Er valt dus niks terug te sturen. Hoe los ik dit op?

Reputatie 7
Badge +24

Op marktplaats een Experiabox kopen en die terug sturen 😉😁

Ff serieus: dat @hetnet mailadres raakt u nu wel kwijt. Maar dat is ook niet erg?

Reputatie 7
Badge +24

Hi R. 

Op marktplaats een Experiabox kopen en die terug sturen 😉😁

 

Haha, grapjas. Ik laat dit intern weten dat er niets terug verwacht hoeft te worden. Laat me even weten mocht je toch nog een herinnering krijgen. 

Haha oke dan belandt de retourdoos bij het oud papier!

Het e-mailadres hebben we misschien in het begin gebruikt maar daarna nooit meer. Dus dat is geen probleem.

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +24

Top. Graag gedaan uiteraard.