Beantwoord

Overgang naar SDF

• 24 december 2018
  • 9 reacties
  • 394 keer bekeken

Op mijn adres staat een upgrade naar SDF gepland op 21-12-2018.
Inmiddels is het 3 dagen later en heb ik heel veel KPN post gehad over de verbeteringen, maar ik kan nog steeds maar 13Mbit binnenhalen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erwin_ 31 december 2018, 14:11

Ik heb intern ook nog even gekeken en zie inderdaad dat die centrale het nu ondersteund. Klopt het dat jij niet bij KPN zit? ( Ik vermoed XS4all ) . Ik kan namelijk geen aansluiting in mijn systeem vinden. De details over jouw order en aansluiting heb ik dus niet. Het verhaal over die VDSL upgrade is wel herkenbaar en ik kan nu in ieder geval bevestigen dat die centrale het aan kan.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Daar heb je een terecht punt, Patrick. Ik heb zojuist een collega gemaild die hier meer van weet en we zullen zijn antwoord moeten afwachten. Gezien de periode waarin we zitten kan dat een paar dagen duren.
Zodra ik duidelijkheid heb, laat ik het jou weten!
De upgrade is ( voor de zoveelste keer in ruim 2 jaar) uit de planning gehaald.
Je zal toch maar alvast een sneller abbonement hebben aangeschaft.
Zucht.
Reputatie 7
Badge +18
Oeh.Dat is erg teleurstellend. Het hangt een beetje van de situatie af maar in veel gevallen kan ik dan wel een downgrade doen. Mocht jij zijn overgestapt van een 'oude' abonnementsvorm ( proposities van een paar jaar geleden, bijvoorbeeld )dan kan ik die niet terughalen, helaas.Ik heb zelf nog geen antwoord van mijn collega. Soms kan hij iets meer info geven over de oorzaak maar garanties over een upgrade zal hij ook nooit kunnen geven. Mocht je iets willen aanpassen aan je abo, laat het mij weten. Uiteraard laat ik je direct weten als een een antwoord van hem heb.
Inmiddels zou de upgrade doorgevoerd zijn. mijn router geeft echter nog steeds de oude snelheid aan.
🤔
Ook na een harde reset.
Inmiddels begrijp ik dat de ADSL nog moet worden omgezet naar VDSL. Nog 2 weken wachten. 😀
Reputatie 7
Badge +18
Dat stemt hoopvol, Patrick! Deze info kreeg je per mail?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb intern ook nog even gekeken en zie inderdaad dat die centrale het nu ondersteund. Klopt het dat jij niet bij KPN zit? ( Ik vermoed XS4all ) . Ik kan namelijk geen aansluiting in mijn systeem vinden. De details over jouw order en aansluiting heb ik dus niet. Het verhaal over die VDSL upgrade is wel herkenbaar en ik kan nu in ieder geval bevestigen dat die centrale het aan kan.
Xs4all inderdaad. Kpn dochter 😁
Toch bedankt voor het meedenken/kijken.
Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan en ik heb er vertrouwen in dat je op korte termijn van een snellere lijn gebruik kunt maken.
En tussen ons: Met een Guust Flater avatar heb je bij mij sowieso een streepje voor 😉

Reageer