Beantwoord

Overlijden schoonvader

  • 3 February 2019
  • 4 reacties
  • 224 keer bekeken

Badge
Ik vind het raar dat kpn niet de sterfdatum aanhoudt van mijn schoonvader maar ons de hele maand laat betalen, bij alle andere instanties zoals belsimpel, anwb wordt de overlijdensdatum aangehouden. kpn denkt toch niet dat mijn schoonvader nog na zijn overlijden kan bellen of tv kijken. ik vind dit slechte service en twijfel nu ook of ik dadelijk mijn zakelijke abonnementen via kpn moet laten lopen want als dit de service is, je kunt nog eens niet mailen!!!!
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 February 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Beste MarionM.

Allereerst gecondoleerd! Ik heb een extra melding van je topic uitgezet naar webcare.

Sterkte gewenst voor jou en alle naasten!
Allereerst gecondoleerd.

Hoe heb je opgezegt? Heb je de handelingen gevolgd zoals op deze uitleg vermeld staan? Je dient o.a. de overlijdensacte te overleggen.

KPN: Wat te doen bij overlijden.

Een KPN moderator kan je hierbij goed helpen. Zou je daarvoor de volgende gegevens in het forumprofiel te willen zetten? De voor- en achternaam van je schoonvader, zijn postcode + huisnummer, het klantnummer. Contacttelefoonnummer (jouw tel.nummer) onder Persoonlijke gegevens.
Onderaan de pagina op {sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +25
Gecondoleerd Marion. Er is géén maand opzegtermijn bij overlijden, dus ik ga ervan uit dat dit een foutje of misverstand is. Kun je zijn gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het uit, en zorg ik dat er geen kosten worden berekend.
Reputatie 7
Badge +25
Gecondoleerd Marion. Er is géén maand opzegtermijn bij overlijden, dus ik ga ervan uit dat dit een foutje of misverstand is. Kun je zijn gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het uit, en zorg ik dat er geen kosten worden berekend.


Ik had geen berichtje meer van je gezien Marion maar ik zie dat het profiel wel is ingevuld. Excuses voor de late reactie. De opzegging is gelukkig gewoon per direct uitgevoerd zoals dat in deze situatie hoort te gaan. Als er toch nog vragen zijn, dan weet je me te vinden. Sterkte de komende tijd!