Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Overname Internet en TV abonnement

Wegens een plotselinge verhuizing moet ik mijn KPN compleet abonnement (zonder vast bellen) opzeggen of overschrijven naar een ander adres, Dit abonnement heb ik vorige maand afgesloten en loopt nog tot 2 maart 2018.

Het gaat hier om een alles in een internet en tv abbonement van 65 euro per maand (de eerste maanden is het bedrag 35 euro). Zijn er geïnteresseerde die mijn abbonement over zouden willen nemen ?(desnoods kunnen we een tegemoetkoming regelen om allebei de partijen gelukkig te houden)

Groetjes,

Thijs Toetenel

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Koen 22 april 2017, 12:21

Hoi Thijs, welkom op het forum! Lastige situatie. Mocht je geen kandidaat kunnen vinden voor het overnemen van je abonnement bekijk ik wat de mogelijkheden zijn op dit moment! Ik ontvang dan graag een reactie op m'n privébericht .

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi, Thijs. Altijd lastig; een onverwachte verhuizing. (ook al eens meegemaakt)

Kun je op je nieuwe adres geen Internet en TV van KPN krijgen? Geen koper / glasvezel Reggefiber?
Anders kun je het gewoon meenemen en is het 'gewoon' een verhuizing voor KPN.

Voor iedereen: informatie contractovername:
https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm
Hey Peter,

Het huis waar ik heen verhuis is al voorzien van internet, dat delen wij met alle huurders. Dus kan hem niet meenemen, helaas
Reputatie 6
Badge +16
Ah, niet helemaal een zelfstandige woning dus.

Ik hoop dat je een overnamekandidaat vindt. Moeten beëindigen voor het eerste jaar voorbij is is een prijzige business.
Reputatie 6
Badge +14
Hoi Thijs, welkom op het forum! Lastige situatie. Mocht je geen kandidaat kunnen vinden voor het overnemen van je abonnement bekijk ik wat de mogelijkheden zijn op dit moment! Ik ontvang dan graag een reactie op m'n privébericht .

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)