Vraag

Overname TFT Internet abo

  • 30 April 2021
  • 11 reacties
  • 114 keer bekeken

Kan ik mijn TFT internet + tv abonnement bij verhuizing tegen de huidige TFT condities laten overnemen door de nieuwe bewoner?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Vlijm 

Dat kan door een contract overname. Zie deze pagina: Contract overnemen

Wat neem ik allemaal over bij een contractovername?

De aansluiting wordt overgenomen met alle daarbij behorende opties en instellingen. Een abonnement met TV, Internet & Bellen wordt in zijn geheel overgenomen. 

Ik hoor het graag van een KPN medewerker.

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoor het graag van een KPN medewerker.

Dan moet je even geduld hebben, reactietijd hier is soms 1-2 dagen.
Je kan ook bellen (0800-0402 gratis) of chatten via https://www.kpn.com/service.htm

Reputatie 6
Badge +10

Hallo @Vlijm 

Dat kan door een contract overname. Zie deze pagina: Contract overnemen

Wat neem ik allemaal over bij een contractovername?

De aansluiting wordt overgenomen met alle daarbij behorende opties en instellingen. Een abonnement met TV, Internet & Bellen wordt in zijn geheel overgenomen. 

Hoi @Vlijm. Dan hoor je het hierbij ook van mij, Nico, KPN medewerker voor meer dan 11 jaar. De link die @RBxx heeft doorgegeven kun je gebruiken om een contractsovername in te dienen.

@Nico_ 
Hallo Nico,

Ik wil graag bevestigd zien dat de voorwaarden en prijs blijven zoals ze nu zijn. En dat het abo bij de overname niet wordt omgezet naar KPN prijzen.

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Een contractovername is niets meer dan de tenaamstelling van het contract op de naam van iemand anders zetten. Het abonnement zelf blijft hierbij ongewijzigd, TENZIJ de contractant aangeeft het abonnement/pakket te willen wijzigen.

 

@Nico_ 
Hallo Nico,

Ik ga ik dan maar van uit dat de prijs niet veranderd.
Bedankt

@Nico_ 

Als er geen overname komt, hoe moet ik dan opzeggen om dit soort ongein te voorkomen?

Moet toch rekening houden met de maand opzegtermijn.

 

Reputatie 6
Badge +10

Dat topic waar je naar verwijst is een zeldzaam incident. Wat daar precies gebeurd is durf ik niet te zeggen omdat ik die gegevens niet heb.
Als je wilt opzeggen kun je altijd contact opnemen met 0800-0402 en dan in het menu kiezen voor opzeggen.

@Nico_ 

Het is jammer dat de zoekfunctie op dit forum zo vreemd/beroerd werkt, anders had ik wat topics over te vroeg afsluiten voor je verzameld.

Maar we gaan het meemaken.

Ja en, er worden dagelijks tientallen verbindingen afgesloten en heel soms gaat het mis en komt men hier, dus als het er 1 per week is is het veel en vaak is dit nog terug te voeren naar een miskleun in de overstapservice, niet in het gewoon opzeggen.