overnemen grond van kpn te kortenhoef

  • 17 September 2019
  • 14 reacties
  • 722 keer bekeken

Ik zou graag informatie willen omtrent het eventueel overnemen van een stuk grond eigendom kpn maar is helemaal verwaarloosd en grenst aan mijn tuin te kortenhoef. Ik hoor graag even.

Admin: topic verplaatst naar juiste board

14 reacties

Reputatie 7
Hey @vizsla, welkom op de KPN community. Leuk dat je ons hier hebt gevonden! Een stuk grond van ons overnemen. Dat is een goeie. Ik vraag me alleen af of de grond, aangrenzend aan jouw tuin, wel van ons is? Als er een KPN-wijkcentrale opstaat, kan ik me voorstellen dat je vermoedt dat wij eigenaar zijn van het stukje. Maar, helaas. De gemeente beheert de perken en groen(stroken) in jouw omgeving. Om een landelijk netwerk op te bouwen en elk huishouden van telecomdiensten te voorzien, gebruiken / lenen we gemeentegrond om onze centrales op te zetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier dan gerust!
Reputatie 7
Badge +24
Als je je eigen aan de rotzooi ergert: gewoon zelf de maaier pakken en het spul kort maaien. Doe ik hier ook wel eens. Op openbare grond, als de brandnetels weer eens een meter hoog staan en ik daar vanuit huis tegenaan zit te kijken. En zelfs ook wel eens bij de buurvrouw die een stukje naast onze stoep heeft waar ze nooit wat aan doet. Ff kijken dat ze niet thuis is, dan stap ik zo over het hek en maai het zooitje kort. Doe ik al jaren, nog nooit opmerkingen over gekregen.
Nou begreep van de gemeente dat t van de KPN is vandaar de vraag ook. Is totaal omheind en toegang gaat alleen met een sleutel. Kunt u toch eens informeren of het werkelijk van de gemeente is???? volgens mij echt van de KPN vastgoed. Ik hoor t graag even
Dit is volgens mij eigendom kpn

Reputatie 7
Ha @vizsla, bedankt voor de verduidelijking. Wanneer de gemeente aangeeft dat de grond aan ons toebehoort, dan neem ik dat aan. Aangezien zij inzage hebben in de Kadastrale systemen.

Ik kan navraag voor je doen, maar ik verwacht niet dat wij de grond verkopen. We plaatsen niet snel hekken om ons apparatuur, dan moet daar een zeer gegronde reden voor zijn.
Als je je eigen aan de rotzooi ergert: gewoon zelf de maaier pakken en het spul kort maaien. Doe ik hier ook wel eens. Op openbare grond, als de brandnetels weer eens een meter hoog staan en ik daar vanuit huis tegenaan zit te kijken. En zelfs ook wel eens bij de buurvrouw die een stukje naast onze stoep heeft waar ze nooit wat aan doet. Ff kijken dat ze niet thuis is, dan stap ik zo over het hek en maai het zooitje kort. Doe ik al jaren, nog nooit opmerkingen over gekregen.
Hallo @Nick83
Natuurlijk krijg je geen commentaar, lekker makkelijk als de buurman de boel voor je onderhoudt.😎
Reputatie 7
Badge +24
De buurvrouw zwaait altijd heel vriendelijk naar me als ze voorbij komt met de auto ja... 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Maar goed. Ik begrijp dat er bij topicstarter een secuur hek staat met prikkeldraad. Zowel gemeente als KPN zeggen dat het niet van hun is. Ik zou dan toch beginnen te denken dat het misschien een geheime raketlanceerinstallatie van de Amerikanen is 🤓
Maar goed. Ik begrijp dat er bij topicstarter een secuur hek staat met prikkeldraad. Zowel gemeente als KPN zeggen dat het niet van hun is. Ik zou dan toch beginnen te denken dat het misschien een geheime raketlanceerinstallatie van de Amerikanen is 🤓
Aria 51 sublocation NL
Reputatie 7
Het betreft waarschijnlijk de KPN wijkcentrale Hilversum-West op Beatrixweg 17.
Op de onderstaande foto achter het tweede hek.

Yep is de ingang inderdaad.... zit veel verwaarloosde grond omheen waardoor de bramenstruiken heerlijk verwilderen en brandnetels goed kunnen groeien😉🤦‍♂️
Ha @vizsla, bedankt voor de verduidelijking. Wanneer de gemeente aangeeft dat de grond aan ons toebehoort, dan neem ik dat aan. Aangezien zij inzage hebben in de Kadastrale systemen.

Ik kan navraag voor je doen, maar ik verwacht niet dat wij de grond verkopen. We plaatsen niet snel hekken om ons apparatuur, dan moet daar een zeer gegronde reden voor zijn.

Ok maar zou je t toch eens willen horen? ik begreep dat er "vroeger " wel een aantal stukjes te koop aangeboden zijn @Nadia
Reputatie 7
Ik heb de vraag intern uit staan, @vizsla. Wordt vervolgd 🙂
Reputatie 7
He @vizsla, bedankt voor het wachten. Ik moet je teleurstellen, de grond is niet te koop, helaas! Kan ik nog iets anders voor je betekenen? Ik hoor het graag.

Reageer