Beantwoord

Overstappen met Overstapservice

  • 22 May 2020
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

beste KPN 

ik ben dit maand overgestapt naar kpn, ik heb gekozen voor de overstap service.

allen nu krijg ik een dubble abbonement, blijkbaar mijn abbonement van ziggo is niet opgezegd, ik moest dit maand in totaal +100 euro betalen voor internet, ik heb ziggo gebeld om zelf optezeggen maar ziggo heeft 1 maand termijn tijd om optezeggen, dus ik krijg volgende maand ook een dubble abbonement, kan iemand mij vertellen hoe is dit gebeurt?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 2 June 2020, 16:38

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Hoi staat er in de orderbevestiging dat kpn de overstap regelt?? Dat is erg belangrijk in dit geval?

Hoi staat er in de orderbevestiging dat kpn de overstap regelt?? Dat is erg belangrijk in dit geval?

nee daarom is het raar ik weet 100% zeker dat ik heb dit optie geklikt maar was niet in de orderbevestiging 

Badge +19

Ik geloof je meteen maar het is jammer dat je het niet meteen gezien heb. Een medewerker gaat dit oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Ik hoop voor je dat ze iets voor je kunnen doen.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @ahmad19. Van harte welkom hier. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat je nu dubbele abonnementskosten betaalt, terwijl je dacht gebruik te maken van de Overstapservice. Ik weet zo eerlijk gezegd niet wat de oorzaak is. In de orderbevestiging die je hebt ontvangen op 19 april staat het volgende vermeld: “U maakt geen gebruik van onze Overstapservice. Als u nu diensten bij een andere aanbieder hebt, moet u die zelf opzeggen. Hulp hierbij vindt u op kpn.com/overstaphulp.” De orderbevestiging is leidend hierin. Ik vind het heel spijtig, maar kan hierin niets voor je betekenen.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @ahmad19. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer