Vraag

oversappen

  • 22 mei 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

beste KPN 

ik ben dit maand overgestapt naar kpn, ik heb gekozen voor de overstap service.

allen nu krijg ik een dubble abbonement, blijkbaar mijn abbonement van ziggo is niet opgezegd, ik moest dit maand in totaal +100 euro betalen voor internet, ik heb ziggo gebeld om zelf optezeggen maar ziggo heeft 1 maand termijn tijd om optezeggen, dus ik krijg volgende maand ook een dubble abbonement, kan iemand mij vertellen hoe is dit gebeurt?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi staat er in de orderbevestiging dat kpn de overstap regelt?? Dat is erg belangrijk in dit geval?

Hoi staat er in de orderbevestiging dat kpn de overstap regelt?? Dat is erg belangrijk in dit geval?

nee daarom is het raar ik weet 100% zeker dat ik heb dit optie geklikt maar was niet in de orderbevestiging 

Reputatie 7
Badge +9

Ik geloof je meteen maar het is jammer dat je het niet meteen gezien heb. Een medewerker gaat dit oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Ik hoop voor je dat ze iets voor je kunnen doen.

Reageer