Beantwoord

Overschakelen naar 5Ghz

• 2 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 525 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Kan ik in het V10 website menu 'straffeloos' overschakelen naar 5Ghz? Ik bedoel: als het niet bevalt of werkt kun je dan weer eenvoudig terug naar 2,4Ghz?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 2 oktober 2015, 10:46

Dick schreef op 2 okt '15 om 10:16u

Kan ik in het V10 website menu 'straffeloos' overschakelen naar 5Ghz? Ik bedoel: als het niet bevalt of werkt kun je dan weer eenvoudig terug naar 2,4Ghz?

Hoi,

De V10 runt standaard op 2.4 EN 5 Ghz. Je hoeft dus zelf niks aan te passen tenzij je hem op 2.4-only hebt gezet. Je kan wel beide netwerken een aparate SSID gegeven als je dat wilt. Hier kan ik je een uitleg over geven als dat nodig mocht zijn.

Hier is een heel uitgebreid topic met informatie over de V10

Robin

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi,

De V10 runt standaard op 2.4 EN 5 Ghz. Je hoeft dus zelf niks aan te passen tenzij je hem op 2.4-only hebt gezet. Je kan wel beide netwerken een aparate SSID gegeven als je dat wilt. Hier kan ik je een uitleg over geven als dat nodig mocht zijn.

Hier is een heel uitgebreid topic met informatie over de V10

Robin

Reputatie 3
Badge

Robin,

Dank je, voorlopig weet ik voldoende. Overigens ook míjn dank voor je inzet hier. Dat is voor velen al heel nuttig geweest.

Reageer