Overstap 100mb naar 500mb

• 6 september 2016
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Op 14 juli overstap van 100mb naar 500mb internet aangevraagd. Bevestiging ontvangen dat dit op 4 augustus omgezet zou worden met een uitval van de verbinding van maximaal 15 minuten. Op 1 september terug gekomen van vakantie en geconstateerd dat er geen verbinding was. Gebeld en op 2 september een monteur geweest. De zei dat Reggefiber iets moet vervangen! Ik heb tijden het gesprek op 14 juli expliciet gevraagd of er iets vervangen diende te worden, maar dat was niet nodig en is als zodanig per e-mail bevestigd. Nu op 6 september na vele telefoontjes met 0800-0402, chat sessies en een 2e monteur nog niets! Al bijna een week geen tv, internet en telefoon!!! Dan ligt het weer aan back office, dan weer aan Reggefiber, dan moet er weer iets anders vervangen worden of iets omgezet. Kastje naar de muur,!!! niemand bij KPN kan mij iets zinnigs vertellen en het einde lijkt dus nog niet in zicht ! Verschrikkelijke slechte communicatie en beloftes die niet waargemaakt worden! Noodpakket gekregen voor Digitenne, maar aansluiting met een scart(!), die past niet op mijn TV....Om moedeloos van te worden.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Marcel500, welkom op het forum. Wat een narigheid alleen omdat je een hogere snelheid wilt :(

Dat je er moedeloos van wordt is wel te begrijpen. Aangezien je een noodpakket hebt ontvangen lijkt me wel dat de juiste afdeling(en) ermee bezig zijn.
Digitenne werkt inderdaad via scart. Maar een andere optie is via een insteekkaart. Heb je die optie op de tv? Want dan ga ik m'n best doen om een insteekmodule te regelen zodat je in ieder geval tv kan kijken.
Reageer je in dat geval op mijn privébericht? Dan duik ik de systemen in.
Hallo Paul,

Heb jou imiddels privebericht gestuurd, inhoud spreekt voor zicht. Hopelijk komt er snel een einde aan deze ellende!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marcel, ik heb gereageerd op je bericht. Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop ook dat het snel is opgelost.
Net maar weer gebeld, ik zou vandaag gebeld worden, maar is niet gebeurd. Nu wordt ik morgen weer gebeld voor 12:00 uur met de (vreemde) mededeling dat als ik voor 16:00 uur niet gebeld wordt weer 0800-0402 moet bellen, want dan kunnen ze actie (!) ondernemen. Vreemd, heel vreemd, maar ben het inmiddels weg gewend. Ook weer een noodpakket ontvangen (de 2e) met wederom scart aansluiting, welke ik niet kan aansluiten aangezien ik op mijn tv geen scart aansluiting heb. Heel erg knullig allemaal. De service medewerkster vertelde toen dat de insteekkaarten op zijn..... dat kan er ook nog wel bij. Na enig aandringen en via een omweg krijg ik er nu toch 1 opgestuurd. Ook dit komt natuurlijk heel knullig over. Maar goed, we wachten maar weer af.
Weer niet gebeld!!! Dus maar weer dat klote nummer 0800-0402 bellen en weer mijn verhaal gedaan. Wederom krijg ik een totaal ander verhaal en de vraag wat er vervangen moet worden !!!!! Toen had ik het gehad en heb ik even flink de feiten op tafel gelegd op een niet mis te verstande wijze. Ik heb geeist dat ik voor morgenavond gebeld wil worden, zo niet dan gaat alles er uit. Zo ga je niet met klanten om, wat een drama! Ben er echt klaar mee. Klote verhalen over drie afdelingen, een aparte bedrijf voor dit, tickets die opeens weer open staan, wat een ongelooflijke klotezooi! :@:@:@
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marcel, wat een drama:( Ik heb ook nog eens gekeken en ik zie dat er meerdere technische afdelingen mee bezig zijn. Ik kan op dit moment niets anders dan vragen om je geduld. Ook al weet ik dat dat veel gevraagd is.

Reageer